joi, 6 august 2009

Ganduri...


Hey yaa!M-am hotarat sa renunt la ideea de a scrie pe blog despre cele 14 zile in care m-am hotarat sa renunt la fumat sau macar...sa raresc tigarile,din simplul motiv ca i-as putea descuraja pe cei care inca mai cred ca "daca ai vointa toul e posibil"...asa ca,vazandu-mi experimentul pe cale sa esueze m-am hotarat sa-mi "spal" vina cu niste lucruri mai interesante...cum ar fi...faptul ca ma plicisesc?!da!ma plictisesc teribil!...astept cu nerabdare admiterea (cu toate ca n-am invatat o iota)...o astept cu nerabdare si mi-e "lene" sa invat...mi-e lene sa citesc lecturile obligatorii...mi-e lene si sunt plictisita...Mi-am pierdut si UMBRA si URMA...mi i-am pierdut si pe NIMIC si pe NICIODATA...am pierdut cele doua parti ale mele...m-am pierdut pe MINE si am pierdut si ceea ce AS VREA SA FIU...uffffff!am avut grija sa ma deconectez total de la realitate!...ah daaaaaa!nu-mi vine sa cred!am uitat faimoasele cuvinte "I wanna RIOT!"....mda...am propria mea revolta...o revolta a mintii mele amortite de plictiseala!...see ya!

Niciun comentariu: