joi, 1 octombrie 2009

You can buy me with a coffee...I'm so cheap...


Astazi sunt EU...ma simt din nou ca vechea EU...azi sunt simpla,nu afisez masca fericirii false si nu ma pierd intre cuvinte fara rost...Azi doar respir...tac si ascult tacerea...si ma simt fericita...
Azi sunt ieftina,nu intr-un sens rau,azi poti sa-mi castigi simpatia cu un zambet,poti sa ma cumperi cu o cafea...Azi am renuntat la incercarea de a atinge perfectiunea absoluta si sunt ma perfectionez prin greseli...Sunt cea care atrage zambete binevoitoare prin imperfectiunea ei...Azi sunt EU si cu MINE...imi iau cafeaua(adica ceaiul) cu NIMIC,fermecatorul meu amic,si cu NICIODATA,cea mai buna prietena din lume...Ei sunt la fel de imperfecti ca si mine...si tocmai de asta nu sunt vizibili pentru alte persoane...
Ai iesit azi din casa?!...ti-ai uitat pentru o clipa toate gandurile,dezamagirile,dorintele neimplinibile?!...Te-ai uitat astazi la cer?!I-ai vazut culoarea?!...ai inhalat o doza excesiva de oxigen?!...ai avut pentru un moment gandul ca esti cea mai fericita persoana pentru ca traiesti?!Te-ai simtit perfect doar pentru ca esti TU?!...EU da....si ma simt excelent...ca provoc sa fiti VOI!...O saptamana fericita!
=HAPPINESS PROVIDER TISH/A=

Un comentariu:

LooIgFu spunea...

uite ca o aud si eu pe tisha ca se simte perfect!!>:D< well iti urez la cat mai multe zile d`astea si la cat mai multa valorificare a lucrurilor simple si cu adevarat reale:)