duminică, 24 ianuarie 2010

Unde e vara mea?


Vreau sa vina vara!
Vreau sa fie soare,copacii sa aiba frunze,vreau sa fie iarba,vreau sa fiu inconjurata de verdele care imi e atat de drag...Vreau sa fie vama!Nu mai vreau trairi din colectia toamna-iarna ci vreau fericirea fara motiv din sezonul primavara-vara.Vreau ploi calde prin care sa alerg ca nauca fara vreun motiv...vreau doar sa simt ploaia ca ma mangaie...
Vreau sa fiu in vacanta,cu toate ca practic nu as fi in vacanta.Vreau sa imi iau cativa dude-si si cateva dudette si sa ma plimb cu o sticla de suc sau apa in mana.Vreau tricouri,vreau tenisi...ahhhhh!tenisi....adorabile incaltari...
Vreau sa poposesc pe plaja din vama,sa stau in cort,sa dorm pe unde reusesc...vreau SOARE...promit ca daca imi dati soare nu voi mai tanji dupa zapada.Vreau repetitii cu soare...m-am saturat de alb si de gri,m-am saturat de frig,m-am saturat de paltonul mult prea greu pentru mine!vreau pana si admiterea...pana si pe ea mi-o doresc chiar daca la capitolul pregatire sunt pe undeva printr-un copac...dar vreau vara...Unde sunt terasele mult prea aglomerate?unde sunt zilele in care trec pe'acasa doar pentru a dormi?unde sunt amicii care acum sunt mult prea ocupati cu chestia aia numita SCOALA?!...unde sunt starile de ameteala produse de alcool si soare?!...fara soare nu au niciun farmec...Renunt!ma duc sa dorm vreo 3-4 luni!sa ma treziti cand o fi soare afara...=Happiness Provider Tish/a=

Niciun comentariu: