sâmbătă, 10 iulie 2010

Time is ticking out...


Inca o postare mai...altfel...mai personala...Stiu ca blogul asta ar trebui sa se numeasca "Sadness provider" de la un timp..dar...atata timp cat doar eu si inca o mana de oameni il citim e bine...
Well...Timpul trece...stiu!aceeasi tema pe care am mai scris n-spe mii de postari...dar de data asta timpul mi se pare ca a accelerat exagerat.Ieri eram la scoala...azi mai am un pic si dau admiterea la facultate...pentru a doua oara...Ieri eram mica si mancam jeleuri fara sa fiu invinovatita pentru asta...azi mi s-a spus sa nu mai mananc jeleuri,acadele,ciocolata,bomboane cu sare de lamaie & co. pentru ca imi distrug imaginea de "om matur"...repet pentru a 10a oara NU SUNT UN OM MATUR!!!...NU VREAU SA FIU MATURA...SI NU SUNT MATURA...si asta nu ca incerc sa imi ascund maturitatea...dar eu chiar nu m-am maturizat...Am avut grija sa stau mai mult in compania copiilor si astfel am ramas tot un copil...dar un copil mai mare de varsta.Prietenii cei mai buni s-au indepartat din cauza asta.Am avut sute de certuri din cauza asta...dar...eu am castigat dreptul de a fi cum sunt si ei au "castigat" o prietena in minus...Au preferat falsii prieteni..OK...e bine si asa...
Si cum spuneam timpul nu ma cruta si eu,cu aerul meu nepasator...ca de obicei,stau si il las sa se scurga...si sa imi aduca admiterea pe care am inceput sa imi doresc sa o pic...si il las sa imi aduca si luna noiembrie...cand va fi sfarsitul adolescentei mele si voi redeveni copil...de douazeci de ani...Si cand va trebui sa suport observatiile facute de mama,de frate,de matusa,de profesorul de teatru,de verisoara,de prietenii care ii am...dar va fi frumos...
Tic-tac...TIMPUL TRECE!...esti aici inca?!

Un comentariu:

gheorghe apetroae sibiu spunea...

Interesant! O gândire matură şi foarte sănătoasă! Cu stimă!