luni, 28 februarie 2011

Si cum ar fi daca?!...(a se citi ascultand melodia propusa)


Si cum fi daca?!...
Si cum ar fi daca as renunta la facultatea actuala si m-ar reorienta spre teatru...din nou?
Si cum ar fi daca m-as duce la admitere la UNATC fara sa fi invatat si sa stiu doar repertoriul de anul trecut?
Si cum ar fi daca as lua admiterea?
Si cum ar fi daca le-as spune unor anumite persoane din trecut ce gandesc despre ele cu adevarat?
Si cum ar fi daca mi s-ar dezgheta mainile si as putea scrie aceasta postare fara dureri de degete?
Si cum ar fi daca mi-as desparti drumul de cel al anumitor persoane?(a nu se intelege de cel al formatiei sau al colegilor de formatie!!!)
Si cum ar fi daca i-as spune profei de gramatica engleza ca nu o suport si ca din punctul meu de vedere ea stie gramatica la fel de bine ca si pisica mea?
Si cum ar fi daca m-as duce maine in vama fara niciun ban?
Si cum ar fi daca m-as lasa de fumat?
Si cum ar fi daca as avea niste marijuana?
Si cum ar fi daca iarna ar fi cald si vara ar fi zapada?Cum s-ar numi atunci anotimpurile?
Si cum ar fi daca i-as lasa in urma pe toti cei care ma descurajeaza si le-as ura...hmmmm...sa zicem...o viata fericita lipsita de riduri si de frustrari?
Well,cum ar fi daca m-as ameti si m-as duce la karaoke si sa cant Henry Lee?
Cum ar fi daca as fi altcineva?...Well...ce raspuns primesc?!...Indeed,niciunul!...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cum ar fi daca viata ar fi lipsita de constrangeri...? Mai mult ca sigur plictisitor. Oamenii sunt lasi pentru ca se tem de consecinte, dar ei nu stiu sa le puna in balanta.
E vorba de alegeri: eu niciodata nu as putea face ceva ce nu imi place. Mai bine as freca menta.