marți, 30 decembrie 2008

Lista de promisiuni pt 2009?!....yeah,sure!


Azi am vazut ca suntem pe 30 decembrie si am simtit ca trebuie sa-mi fac si eu o lista cu dorinte neimplinibile pentru anul care vine...Well,let's see!:
-sa invat tot ce trebuie pentru bac...mai ales 4 ani de matematica de invatat in 6 luni...(foarte greu realizabil)
-sa intru la unatc...fara taxa(extrem de greu)
-sa nu mai cheltuiesc banii pe tot felul de prostii;(hmmm...incercarea moarte n-are)
-sa ma las de fumat(:-SS"ieeeeeeu?!" imposibil)
-sa fiu mai ingaduitoare cu acriturile(imposibil din nou)
-sa ma inteleg cu familia(asta e ceva IMPOSIBIIIIIIIL!)
-sa-mi fac si eu curat in camera si sa mentin(de ce?mie imi place dezordinea!)
-sa mentin contactul cu gasca droghy(asta da!e realizabil);
-sa nu mai chiulesc si sa o fac pe diriga sa nu se mai ia de mine(uffff....chiar trebuie?!)
-sa nu mai chiulesc de la meditatie si sa nu mai cheltuiesc toti banii de meditatie intr-un bar;
-sa ne reuseasca proiectu` nostru de trupa....cica narcotic mood(p'asta vreau sa o vad)
-sa nu mai fac revelionul in acelasi loc....ca si in ultimii 12 ani....si sa ies cu prietenii pe strazi de revelionul urmator;
-sa reusesc sa-mi public carte de poezii(asta nu stiu de ce mi-o mai doresc)
-sa reusesc sa ma angajez(-0,000000000(infinit) sanse de implinire)
-sa scap de lenea acuta ce m-a acaparat in ultimii 4 ani.:-SS(:|
-sa reusesc sa ma inteleg la fel de bine cu cei doi super amici,laur si bogdan;)(asta e realizabil....fffff usor);
....cred ca atat....momentan:))...
Happy new year!

Un comentariu:

Anonim spunea...

te rog,solicit idu de yahoo messenger.multumesc