luni, 29 iunie 2009

Inutil?!...4 chapters

Inutil...incerc sa imi revin...cred ca stresul si-a pus amprenta asupra mea...ma simt obosita,terminata,incerc sa-mi gasesc puterea de a merge mai departe...puterea de a-mi colora din nou aura...din violet a ajuns sa fie transparenta...Probabil ca voi reusi... =Caderea.Declinul= Inca imi ingan "everything's gonna be fine"...si incerc sa cred fraza asta pe care mi-o repet la nesfarsit...A-nceput sa-mi fie dor...Imi e foarte dor de mine...de nimicul meu,de neputinta mea,de zambetele tot mai dese pe care le experimentam...Nu!Nu incerca sa iti spui ca sunt depresiva...nu sunt genul...e INUTIL sa fi depresiv in lumea asta...Sunt doar obosita...vreau sa dorm 6 luni si sa ma trezesc cu pofta de viata...Acum nu mai pot...nu mai pot sa mai invat,nu mai pot sa mai zambesc...nu mai pot sa respir...nu mai pot sa fumez... =Nu-mi aduce o floare ofilita sa mi-o arunci peste mormant= Nu-mi cumpara o floare ofilita...nu incerca sa imi faci un mormant peste care sa o arunci...Inca traiesc...incearca sa crezi asta...deschide ochii si observa-ma...inca nu am culoarea aceea transparenta...inca nu am devenit o fantoma...vrei sa ma crezi?!...ma poti auzi?!... =Fine again= Da!ma vad peste 2 luni...traiesc,sunt admisa la UNATC...si....Sunt ACOLO!...si esti ACOLO...pentru mine...sau poate ca nu...dar imi e indeajuns ca esti ACOLO...si cantam...cantam vama vache...I can finally scream:"I'M FINE AGAIN!!!"

Niciun comentariu: