miercuri, 24 iunie 2009

A new chapter...


Here i am...trec prin "catastrofa"...de fapt,nu e chiar o catastrofa.E mai mult un fel de provocare...o provocare pentru mine...pentru a le dovedi celorlalti ca pot chiar daca nu imi dau silinta...incerc sa ma auto-depasesc.Incerc sa gresesc pentru a ma regasi.Poate ca intr-o zi imi voi da seama cine sunt si voi striga:"HEY!Dar eu sunt TU!si tu esti cea care am fost ieri!"...sau poate ca nu ma voi regasi si ii voi intreba pe cei din jur cine sunt,ce culoare are aura mea...Si ei se vor uita la mine si vor zambi fals gandindu-se ca probabil sunt nebuna...


Presiune.Aerul curge prin gatleju-mi uscat.Imi patrunde in plamanii plini de fum.Eh!nu conteaza.Nici caderea nu mai conteaza,nici inaltarea...Nu ma pot simti implinita daca nu experimentez si starea de declin.Dar....nu stiu....parca imi simt aripile...rad de mine daca incerc sa le misc.Worthless...restless...le voi misca oricum...si ele stiu asta si incep sa rada si mai tare...si incep sa ma enerveze...Dar voi putea zbura...poate ca in Vama Veche la care visez de cand m-am intors...sau poate oriunde altundeva unde nimeni nu ma cunoaste,unde n-am prieteni care ma adora si oameni care nu ma suporta...unde sunt doar eu si ceilalti.Unde NIMIC si NICIODATA nu ma vor urma...Urma!...urma pe nisip lasata de pasii ce ma poarta agonic pe strazile intortocheate si pline de tarana ale vietii...daaaaa!e URMA mea!o vad si ma vede...ma priveste...imi voi lua URMA si voi incepe sa zbor...in vama veche...perfect...aripile-mi sunt puse in miscare...DAAAAA!Zbor...OH NU!!!...zbor inca...dar ZBOR IN JOS!!!...urmeaza caderea...

Niciun comentariu: