marți, 15 decembrie 2009

New year resolutions?!...chiar daca e devreme ...


Deoarece suntem deja la jumatatea lunii decembrie m-am gandit sa fac o lista de promisiuni pentru urmatorul an...chiar daca e un pic cam devreme...dar oricum daca aman o sa uit...Well,let's see:
1.sa ma las de fumat(incerc...din nou)
2.sa intru la UNATC(da da da!stiu povestea!...spera in continuare!)
3.sa nu mai stau si sa cant atunci cand am probleme,ci sa cant in timp ce incerc sa le rezolv(oh da!de parca as avea de gand!)
4.sa nu mai fiu asa de "lenesa"(am inceput sa cred pana si eu ca sunt mult prea "comoda")
5.sa o ascult pe mama(:-")
6.sa nu mai fiu atat de generoasa(si sa se profite !)
7.sa imi fac ordine in camera(de ce?!mie imi place haosul)
8.sa mai frecventez si eu cenaclul...(si implicit sa imi fac un program de somn)
9.sa nu mai stau atata la calculator(:-")
10.aaaaa...aaaaa...aaaa...in rest sunt perfecta?!:-S:D
11.bineeee...sa nu imi mai abandonez sperantele...
12.sa imi fac lucrarea de licenta la teatru...si la tobe?!...(deja imi e lene)
13.sa fiu la fel de fericita?!
14.sa fiu mai ingaduitoare cu acriturile(jur ca eu incerc...dar daca ma provoaca!?)
15.sa frecventez mai des party-urile(ceea ce contrazice punctul 5)

...si...cam atat?!...aaaaaa...si special!sa il conving pe x ca y a lui merita mai multa atentie?!...

=VA URMA=

Niciun comentariu: