vineri, 14 ianuarie 2011

Si din foarte mare plictiseala...


Din foarte mare plictiseala....am:
-ajuns la scoala sa dau doua examene/verificari la care am fost total aiurea...
-am mancat 4 pungi de jeleuri si am inceput sa tremur exaaaaaact ca un jeleu...
-am ascultat o colega cantatnd,ceea ce fac si in momentul de fata si e totaaaaal naspa...
-am spus ca o sa ma las de fumat:))=))
-m-am uitat la inregistrarile de la old guitar fest si am inceput sa rad fara motiv...



Well...aici Tish/a,oama cu 1000 de fete...Azi nu pot sa mai fiu rea sau sa am prea multe fetze pentru ca m-am plictisit...m-am hotarat sa imi iau o zi libera in care sa vegetez dupa voia mea...Mai ales ca e oarecum frumos afara si nu se merita sa imi irosesc timpul la scoala sau cu prea multe rautati...Am recitit vechi conversatii care la un moment dat au durut...acum am ras...Am desenat cat am putut de mult,am evitat invatatul...Am evitat nicotina...pana acum...
"Ia uite-l pe ala care filmeaza!zici ca e elvis!" zice Y."Eh zici..."...Totul e plictisitor si letargic...pana si netul e plictisitor cu toata gama pe care ti-o ofera.Karaoke-le ma plictiseste...Rudimentele si poliritmii...urasc rudimentele si poliritmii,dar teoretic sunt folositori.Dar...din moment ce "nu bate bine la tobe...e pe langa si mai are si doua fetze" sunt cam obligata sa exersez...
Parca as vrea sa imi schimb fata si sa imi afisez toate "fitzele pe care incerc din greu sa le ascund".Cred ca asta ar fi o schimbare care nu ar trece neobservata...Well...nu mai am inspiratie e 1 luna...de la ultima postare...asa ca mai bine nu mai scriu degeaba...doar de dragul de a scrie...Then...Have a nice day!Happiness Provider Tish/a...

Niciun comentariu: