luni, 27 decembrie 2010

Pure Sadness...


Nici azi nu sunt eu...imi doresc sa fiu orice alta persoana din lumea asta...pana si cel mai chinuit cersetor,numai eu sa nu fiu!...Nu mai pot sa le fac fata unor persoane pentru care as fi facut orice,pentru care as fi mers la capatul lumii,si care m-au dezamagit profund.Mi s-a luat sa fiu criticata de persoane pe care nu le cunosc dar care se cred mult prea bune si prea strong fata de mine...As vrea daca as putea sa fiu din nou Toni,baiatul aurolac caruia ii dadeam viata in piesele de teatru..."Sobolanul...a ros...sobolanul a ros copilul..."...."O vad pe ma-ta!"...
Momentan sunt obosita...vreau un somn foarte lung si vreau sa ma trezesc si sa imi dau seama ca de fapt sunt altcineva.
Ok...nu spun ca nu exista nicio parte buna...Partea buna e tocmai aceea ca nu vad nicio parte buna...Dar...
Azi am un zambet de fatada...e putin cam stramb si ma cam sperie pentru ca imi face fata sa para deformata...Ochii ii tin inchisi pentru a nu fi oglinda sufletului...dar inca incerc sa zambesc...asta e bine...Cu toate ca "shiny-ul" s-a transformat in fad...
Anyway,vine rev care...s-a cam amanat pentru mine din cauza unor probleme...dupa care vine scoala...examane,restante,teme de refacut...Dupa care vine sesiunea...big babau!Dupa care vine vara care o sa fie la fel...dupa care...dupa care NIMIC!Eu renunt la a mai fi EU...vreau ceva care sa ma faca sa uit..."My sweet prince...you are the one!"...Sadness Provider Tony
PS:amatoare de bloguri care iti place sa critici postarile altora pentru ca asa ai inspiratie pt postarile tale...CHIAR TE ROG SA MA CRITICI...promit ca de data asta o sa primesti ce vrei!

Niciun comentariu: