joi, 23 decembrie 2010

New year resolutions part 1...

New year resolutions...again:))...
1.sa ma las de fumat (din nou!...deja m-am plictisit!)
2.sa nu ma mai cert cu toata lumea (yeah...sure!)
3.sa reusesc sa termin primul an de facultate?!(dumnezeu cu mila?!)
4.sa invat sa invat sa invat ((:|)
5.sa nu o mai urasc pe c.(:-")
6.sa imi fac curat in camera?!(din nou?!de doi ani imi tot propun asta...)
7.sa nu-mi fac un obicei din a savura sucul de hamei(:-")
8.sa il revad pe vlad (bou ce esti mi-e dor de tine!)
9.sa particip pentru prima oara in viata mea la un concurs scolar:D(=))=)))))
10.sa castig concursul de percutie cu locul 1 (buna gluma!)
11.sa fiu cu bandul in continuare si sa continuam sa facem o treaba la fel de buna ca si pana acum (asta suna bine!)
12.sa inceeeeeeeeerc saaaa...:-?...saaaa...saaa...nu ma mai enervez din orice...
13.sa inceeeeerc sa fiu mai toleranta (ce cuvant shiny!=)))
14.sa nu ascult in continuare de ordine (I don't give a damn 'bout my bad reputation!)
15.siiii...sa ajung in vama mea...pentru ca mi-e foaaaaarte dor de mareeeee :-<(vama vecheeeeeee perecheeeeee urecheeee...bereeeee)...

siiii...asta e off topic:sa imi contactez vechii prieteni...pentru ca imi e foarte dor de ei?!

siiiiiiii...off topic 2:sa imi iau tobe si sa gasim sala de repetitii....

siiiiiiii...off topic 3...:-??...nu mai stiu...era ceva cu....nu mai stiu...

Siiii...finally....Merry Christmas and A HAPPY NEW YEAR!

Niciun comentariu: