duminică, 19 decembrie 2010

Old Guitar Fest


Well...life goes on...Aseara s-a dus si ultimul gig anuntat.A fost foarte dragut si ma bucur ca in sfarsit am reusit sa ma simt EU pe scena,dupa o foarte lunga perioada de "ratacire" a identitatii.
Folk-ul nu pot sa spun cum a fost deoarece,sincer,eram prea emotionata.In schimb,pot spune cam ce s-a intamplat la rock.
Per total a fost OK.Free Spirit mi-au placut,si trebuie sa recunosc faptul ca ii invidiez vocea lui Sile.Ok, o sa pomenesc si de solourile lui Mike pe care le-am auzit printre tipetele de incantare ale celor din jurul meu.
Sincer,fara suparare,la Distorce sau Distorsion (ca nici acum nu am inteles bien) nu am fost atenta.Eram in discutii filozofice cu fetele:D...Dar stiu ca am auzit Breaking the law.Si de'abia spre finalul reprezentatiei lor am reusit si eu sa intru in sala,ascultand doar Whiskey in the jar.Well,tot respectul pentru Dio si Cosmin!
De noi nu cred ca am prea multa voie sa comentez din moment ce nu-mi pot da seama (ca de obicei!) daca a fost un concert reusit.Dar pot spune ca aseara pe scena a fost Tisha ,nu tobosarul din vechiul Simbolic.Am fost eu,am colaborat foarte frumos cu Horia si Dio,ei au fost,dupa parerea mea,exceptionali...eu recunosc am avut o scapare dar am reusit sa o camuflez:)).Cert e ca ne-am distrat si am fost Simbolic de demult,fericiti,fara certuri,relaxati si siguri pe noi...cred...:)).Well,acum stim ce vrem!
Revolution.Trupa noua,prieteni mai vechi,repetitii:3,aplauze:zeci de perechi de maini.A fost juicy,cu toate ca nu pot comenta decat ultima melodia,care a fost cantata de formula intreaga a formatie cu Tudor la bass,Adi la chitara,Marius la alta chitara si Ionut la tobe("Tisha,suntem tobosari sau nu mai suntem?!").Mie mi-au placut,si or sa imi placa in continuare atata timp cat or sa continue sa faca treaba buna.

Well...cam asta a fost OGF...ma rog,mici dispute din cauze stupide si provocate degeaba...Acum pot sa imi duc mana in service...Dupa gig obisnuitul party..."ba teo!il trezesti pe Periculosu`!"...=)).Have a nice...whatever!...Happiness Provider Tish/a
Nota 1:felicit toate formatiile si toti folk-istii din c-lung pentru munca lor!
Nota 2.Revolution a fost o onoare sa cant cu voi!
Nota 3.Ionut si Marius mi-a placut sa ma alcoolizez cu voi!...

Ps:Imi pare rau ca Furious Minds nu au cantat.Vreau sa ascult Melanie!!!
PPS:cat de misto e sa stai in spatele tobosarului/sau in lateral si sa ii tii betele :D
PPPS:inchiriez ventilator uman pentru gig-uri:))=))...

4 comentarii:

catalina spunea...

la cat mai multe ogf-uri

Anonim spunea...

Super duper :D , imi pare rau ca a fost aditza consemnat acasa. Mi-a placut editia asta fiindca a fost una pentru suflete.. poate fiindca a fost acest pelerinaj pe frig, totul pentru rock RESPECT!! Si respect Tisha, Dio si nu in cele din urma Horia fiindca desi ati trecut prin multe dificultati ati izbavit! Traiasca Simbolic :D

Cosmina spunea...

Mie mi-a placut foarte mult, felicitari si ma bucur sa va vad fericiti si ca va simtiti bine. La cat mai multe gig-uri :D:D si nu numai Simbolic.
Sunt fericita ca se face treaba si in Campulung. Kiss Tisha, sper sa iti treaca mana.>:D<

Tisha spunea...

well...catalina spune adevarul!vrem ogf-uri!:D
Hyschool multumim!:D...editia asta a fost speciala si a fost o atmosfera mai calduroasa...cu toate ca erau - nu stiu cate grade:)).Traiasca toate bandurile din c-lung!
-cosmina:tisha kiss la tine:X:X:X