luni, 13 decembrie 2010

Stuff


Ok Ok...am trei subiecte ce se cer a fi tratate pe blog si cum vreau sa scap repede de ele,voi scrie o postare 3 in 1...

1.Scoala...mai precis,facultatea.Aici exista foarte multe frustrari...In primul rand,merita viitorii studenti sa fie mintiti?!Cand ne-am inscris la facultate am intrebat daca vom face lb franceza de la un nivel incepator.Ni s-a raspuns ca da ceea ce ne-a facut sa nu ne razgandim in privinta alegerii facute.Well,a inceput scoala si SURPRIZA!toate cursurile sunt tinute numai in engleza si franceza...incepator in niciun fel.In al doilea rand...prea multe teme strica.Avem mai multe teme intr-o zi decat toate temele de la liceu...adunate.In al 3lea rand...Profesorilor le cam place sa glumeasca...nesarat...cu studentul.Se ajunge chiar si la "a face misto" de student.Well...exista zile in care iti iei liber doar pentru ca nu ai chef de profesori si de stres.

2.Mi s-a spus ca sunt o persoana dificila si ca pentru a fi prieten cu mine ar trebui facute niste reguli...Ok...uite regulile mele:
-NU SPUI CA SUNT FALSA DOAR PENTRU CA SUNT EU!
-NU IMI DAI ORDINE!E CHESTIA PE CARE O URASC CEL MAI MULT SI IMPOTRIVA CAREIA O SA LUPT INTOTDEAUNA.CU CE DREPT IMI DAI ORDINE?!
-NU FI FALS!DACA ESTI FALS POTI SA FI AMIC CU ORICINE ALTCINEVA IN AFARA DE MINE.
-DACA TE DERANJEZ CU CEVA SPUNE-MI IN FATA CA SA NU AUD VORBE!...
well...i know!grele reguli,indeed!

3.OLD GUITAR FEST...data:18 dec 2010,locatie:c-lung muscel,casa armatei,ora:18:30
Eveniment:festival local de muzica folk si muzica rock.Vor participa mai multi interpreti de muzica folk din c-lung.Seara se va incheia in stil rock alaturi de formatiile:Free Spirit,Furious Minds,Simbolic,Revolution.
Mai multe detalii:http://oldguitarfest.tk/
Well...see you there!

PS:multumim formatiilor Revolution si Furious Minds pentru ajutorul acordat!

Niciun comentariu: