duminică, 5 decembrie 2010

Sperante care sucombeaza...


Well...revin cu a nspe mii-a postare pe tema "SIMBOLIC"...
Si nu fac asta pentru ca vreau sa starnesc discordie...dar acum doare...Bassistul nu mai e...Am ramas eu si H.Faza nasoala e ca lucrul asta ne cam saboteaza concertul de la old guitar fest de pe 18 decembrie.Well...trecem si peste asta...NU INTELEG DE CE SE FACE ATATA STUDIU DE CAZ PE BAZA DESPARTIRII...
1.Toti intreaba,toti vor motive,multi vor impacare,multi sunt impartiti in zeci de bisericute...Well...GIVE US A BREAK!...Noi am spus si o mai spunem pentru ultima oara:NU VREM IMPACARE!...vom fi bine..SIMBOLIC exista.Dupa old guitar fest probabil vom lua o pauza in care ne vom regrupa,ne vom incarca bateriile si vom reveni la un moment dat in forta...Sala de repetitii se va gasi,daca nu in c-lung atunci in pitesti.Tobe vor exista incepand cu luna februarie,cinele exista:)):))...bassist va fi si d'ala si chitarist probabil va fi...probabil si un solist (asta e discutabil)...Deci,nu va mai faceti VOI atatea griji pentru noi.Cui i-am placut ca formatie ii vom place si asa...Si o sa isi mareasca lista de preferinte cu inca o formatie....Deci,rog la VOI!Nu mai comentati daca nu stiti despre ce e vorba.

2.H. nu este un alcoolic anonim cum incercati sa scoateti in evidenta!...si NU A LUAT NICIO STICLA DE LA BALUL DE LA INDUSTRIAL.Am fost langa el tot timpul deci stiu ce zic!

3.Eu probabil ca nu sunt un tobosar atat de bun ca Raul si Cosmin...Raul are ani de experienta si a fost invatat sa bata plus k a avut tobe si toate cele.Eu cand eram in formatie mergeam la repetitii,incalzire parti, exercitii parti:Tisha bate METALLICA!Nu!tisha nu mai bate metallica...metallica sucks!metallica a devenit un fel de inamic numarul 1!...Cosmin a avut tobe...bate bine indeed,dar are si el partile lui cu probleme.SI in plus are mai multi ani experienta ca mine.

4.NU AM FOST LASI CA NU AM FOST LA INTALNIREA CU FAMILIA X.Nu am vrut sa mergem.Nu vroiam sa raman in c-lung din cauza certurilor...chiar nu aveam chef.Ca sa rezolvam ce?!...sa o luam de la capat...mai bine nu...eu m-am retras din ploaia de gloante.Ma consider WINNER!...

5.Eu le urez mult succes lui A. D. &company.Sper sa nu se supere ca vom imparti aceeasi scena.In cazul in care c-lungul nu ne mai vrea emigram.Pitestiul e aproape,idei sunt,talent e...sponsori se cauta si se vor gasi.Everything's gonna be fine!I am prepared now!Asta e cam ultima postare pe tema asta!

6.Tratati postarea cum vreti.De un lucru sa fiti siguri!SIMBOLIC e in viata.H. e in viata.Eu sunt in viata.Si cat timp nu renuntam o sa fie bine.Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva.Dar e parerea mea,e blogul meu si scriu tot ce vreau aici!aveti ceva de obiectat:411 relatii cu clientii!.Usile ni se inchid,dar le vom deschide!See ya!

4 comentarii:

ithiliritar spunea...

Nu ai spus tu in articolele precedente ca formatia e alcatuita din tine si Horia???!!! si acum spui ca basistul a plecat. pai oare de ce a plecat? ce crezi ca a fost in capul lui dio cand a vazut ca tu ai scris ca formatia e alcatuita din tine si horia doar???

Tisha spunea...

well...nu stiu cine esti dar banuiesc...asa ca nu voi da nume.
1.Dio a aflat de ce am scris asa ceva in POSTAREA(!!!) precedenta.Dio era cu semn de intrebare.Nu stiam sigur daca va mai fi cu noi sau nu.Oricum anuntam daca era sa ramana cu noi.
2.nu l-am invinovatit si nici condamnat pentru faptul ca a plecat.Am adus doar la cunostinta.Dio e pentru mine ca un frate.Pot sa spun,fara suparare,ca el a fost/este/va fi preferatul meu din vechea formula.Cred ca nu ar trebui sa se mai arunce cu noroi in noi,deoarece daca imi aduc aminte bine dio a venit in formatia lui horia si nu invers ca sa fim acum condamnati.
3.Nu inteleg de ce toti incercati sa gasiti un vinovat pt acest lucru.Ok,am inteles nu sunt multi fraieri pe aici si d'aia v-ati hotarat toti sa ma faceti pe mine oaia neagra a formatiei.Ok.."blame it on me/set your guilt free"...mai multe nu spun....cu toate ca ar mai fi cate ceva.Un lucru sa fie clar:TIN,AM TINUT si VOI TINE MEREU LA DIO!...cheers!

Anonim spunea...

si "familia x" ce vrea sa insemne? ce reprezinta?

Tisha spunea...

anonim presupun ca e alex sau adrian...sa clarific si chestia cu familia X...
familia x a fost k sa nu dau nume...totusi!puteam da nume,dar nu am vrut.Nu cred ca ar fi fost dragut sa spun despre care familie este vorba.Si in plus "x" tine loc de nume.Nu inseamna nimic!...e ca necunoscuta la matematica x,y,z in loc de 2,3,4.Aia simbolizeaza FAMILIA X...termen care a fost atat de discutat!