marți, 30 noiembrie 2010

True...friends...


Well..o zi ploioasa...dar frumoasa...am trecut un examen,am trecut peste certuri si am invatat sa fiu indiferenta si ma simt ok...am prietenii aproape si ma sfatuiesc cu ei si ma ajuta cum pot mai bine...Well...life seems to go on the right path.
Doar D. se simte rau si parasita de toti prietenii...ei bine,postarea asta este oarecum pentru ea.Vreau sa nu se mai simta rau si parasita de prieteni pentru ca amicii adevarati sunt cei la care nu se gandeste!...Prietenii adevarati intotdeauna sunt cei care nu se auto-proclama "prieteni cei mai buni" dar care totusi fac totul pentru a te face sa te simti bine.Prietenii adevarati sunt cei pe care ii stii de ceva vreme si ii stii in cam toate starile lor "de agregare"...Asa ca,D. nu ai de ce sa fii trista..."te conduc man!" "da,man...pe ultimul drum sau ce?!"...Well...you will survive...o sa fii bine si o sa radem mai tarziu de obisnuita depresie de pe clasa a 9a."Man am fost inselata de ipochimen!" "da ma man!"..."te iubesc ma man!" "o sa fie gelos iubi man!"
Asa ca,incercati sa nu clasificati prietenii verbal...incercati sa va formati un top sufleteste...un top al prietenilor adevarati...In cazul meu i-am aflat...si ma simt mult mai bine...Stiu ca probabil postarea asta e fara sens...dar simteam nevoia sa fiu vechea eu...cea shiny...si fericita tot timpul...Well...THE SHOW MUST GO ON!Happiness Provider Tish/a

Niciun comentariu: