marți, 2 noiembrie 2010

20?!


Well...am ajuns si aici...Am implinit si varsta de care imi era frica...Dar vad ca ma simt la fel...Am aceeasi infatisare,aceleasi ganduri,idei,conceptii despre viata,aceleasi asteptari...dar mai am un an in plus...atata tot...aaaa,da!Si tocmai mi-am incheiat socotelile cu adolescenta si am intrat in tinerete....Chestia asta nu-mi place...Dar daca stau sa ma gandesc chestia asta are si un avantaj...am si eu in sfarsit melodie dedicata...chiar doua melodii:voltaj-20 si trupa veche-deci 20...Well...e bine...urmeaza intalnirile obositoare cu amicii...facultatea si colegii obositori...si campulungul...adorabil oras...sper sa il ador la fel si la 70 de ani!
Well...sa incerc lista de dorinte?!...Oh,let's see:
-vreau sa imi fie daruita o piatra luata de pe drum pe care sa fie scris Simbolic forever [intr-o zi promit ca o sa am o postare despre SIMBOLIC]
-vreau sa imi fie dedicata o melodie...orice melodie care imi place...
-vreau sa imi dedice I. melodia broken de la seether...eventual in public si sa recunoasca faptul ca este un neinzestrat psihic si jumatate...
-vreau sa ma opresc la mijlocul trecerii de pieton si sa fiu claxonata si injurata de toti soferii(i'm gonna do it!)
-vreau sa ma intalnesc neaparat cu a. si c. si sa barfim vreo cateva ore,dupa care sa merg la c-lung.
-vreau sa cantam de ziua mea...
-vreau un balon colorat pe care sa il sparg si sa produca un zgomot extrem
-vreau o punga de jeleuri pe care mi-o voi darui
-vreau sa ma hotarasc odata ce vreau:inel sau pandantiv (multumesc mami pentru sponsorizare):))=))
-vreau sa ne impacam toti...si sa nu mai existe certuri niciodata...
-si vreau sa fie soare,cald,sa fiu sanatoasa si fericita...
-si neaparat imi doresc sa fiu SHINY!

Credeam ca o sa fie ciudat...dar e la fel...singurul meu regret e ca nu am nici urma de nicotina in jur pentru a ma putea sarbatori in felul meu...Well,the show must go on...Happiness Provider Tish/a...

Niciun comentariu: