miercuri, 27 octombrie 2010

Despre mosi si cimpanzei...


Eh...mi s-a intamplat si mie chestia aia clasica...Mergeam pe strada,linistita,dupa o zi grea de scoala gandindu-ma la norisori pufosi si foarte roz,la iepurasi roz pe autostrada si la alte lucruri "satanice" de genul cand aud in spatele meu :"Ba urasc roacherii astia!Ar trebui sa fie omorati,pusi la zid!".Am mers mai departe fara a ma uita cine a zis asemenea citate memorabile dar o noua remarca m-a facut totusi sa intorc capul...Un nene de vreo 50-55 de ani vorbea cu o tanti de vreo 45-50 despre"roacheri" si despre satanismele lor...Am ramas blocata cu o expresie tampa fata.Efectiv,nu mi-a venit sa cred ca un nene stimabil putea sa ii judece pe altii...Un nene care,cica, ar fi avut scoala vietii si s-ar fi nascut,crescut,maturizat in alte vremuri "mult mai bune ca acestea"...Well...
Am reusit sa trec de cei doi...Am trecut printr-un grup de filfizoni cu parul zburat si au inceput sa strige dupa mine "uuuuu satana"...am trecut si de ei...am reusit sa ajung aproape de destinatie cand am trecut pe langa doi cimpanzei,admiratori a lui Gutza &Co..Bineinteles ca au aruncat un pahar dupa mine,pe care am binevoit sa il iau de jos si sa il pun intr-un cos.Dar nu s-au multumit doar cu aruncarea paharului pentru ca au inceput sa se agite si sa strige "cand te mai duci in cimitir sa mi faci ritualuri?".Cred ca trebuia sa ii invit si pe ei la unul ca poate le placea...
Well...asta a fost o zi frustranta...Dar totusi...am un mesaj pentru cei carora le place sa clasifice si sa judece alta lume :"DA-TE-N GATU` MATII!"

Niciun comentariu: