duminică, 10 octombrie 2010

Octombrie...ganduri...


Octombrie...sau cea mai urat luna a anului care de fiecare data imi ia un pic din increderea aceea inexistenta in propria mea persoana.
Ieri a avut efect excesiv asupra mea...am inceput ziua cu cativa stalpi loviti in plin,cu cativa copaci,un slide cu asfaltul,cateva neintelegeri,cateva glume ratate,cateva nemultumiri legate tot de mine (venite tot din partea mea),o cazatura destul de comica pentru unii...urata pentru altii...Pe scurt...all that i'm living for...
NU VREAU OBISNUITA MEA DEPRESIE DE TOAMNA!!!
Octombrie?!Facultate... mai aproape cu mult de 20 de aaaaaaaaaaani (god no!),maturizare fortata..."ca deh!ai 20 de ani!trebuie sa te descurci de una singura!"(nu zau!si atunci de ce iei tu decizii in locul meu?!)...Cursuri infinite numai in limbile oamenilor aceia ciudati...Colegi francezi (uh la la!)...
Vreau liceu si vreau fericire si vreau soare si vreau mare...imi vreau vama,imi vreau optimismul pierdut si imi vreau rozul cu care priveam situatiile...si ma vreau pe MINE si increderea mea ...aia 10% cat exista...Dar vreau Halloween-ul...o sa fiu ok de Halloween...
Pana cand le voi recapata,voi fi intr-o stare urata,intr-o dispozitie grumpy!...Deci,ma pregatesc pentru marea hibernare.Treziti-ma in martie!

si ca sa ma simt si mai bine o sa postez o poezie potrivita starii mele de acum?!...

Era toamna!...

"Da-mi o palma cand nu voi mai avea nimic de zis!"-
Imi spuneai printre voci si tacere...
printre zile de ceata si ore de scrum,
printre oamenii sumbrii ce-s singuri pe drum...

Si imi vorbeai de zambete false si vorbe pierdute,
de zile curate ce-odata au fost,
de galbenul ce-mbolnaveste un suflet,
de ingeri de foaie,pictati fara rost...

Nu a trecut mult timp de-atunci,
Nu a trecut o viata...
Ti-e dor de-un fum,de mine si de noi...
Ti-e dor de malul marii si un pahar cu gheata,
de coapse reci de plastic ce-s albe in vitrine...
Ti-e dor de mine si de noi!...

Niciun comentariu: