duminică, 21 noiembrie 2010

A fi sau a nu fi..intr-o formatie?!


Well,m-am decis sa scriu pe tema asta din moment ce tot mai multi adolescenti/copii/tineri isi doresc sa faca parte dintr-o formatie..
Let's see...A fi intr-o formatie implica atat avantaje cat si dezavantaje.Dar ce te faci cand avantajele sunt mult mai putine decat dezavantajele?!...
In cazul meu:
Avantaje:s-a implinit visul de a canta pe scena.Am mai invatat cate ceva la tobe.Am doi frati noi care imi sunt si colegi.Am cunoscut foarte multa lume si mi-am facut o multime de prieteni.Am cinele zildjian...si da!sunt ale mele:D...M-am simtit foarte fericita pentru o perioada de timp.Mi-am ocupat vara intr-un mod creativ si placut.
Dezavantaje:Am descoperit cat de falsi pot fi unii.
prieteni pierduti din cauza formatiei:3
admitere la unatc la care am renuntat PENTRU FORMATIE:1
dezamagiri:pe langa o multime de mici dezamagiri a fost 1 enorma!
principii morale incalcate pentru a fi pe placut anumitor persoane:infinite
nopti de nesomn:multe
drumuri obositoare imediat dupa scoala pentru a imi onora formatia:cel putin 4
ochi distrusi pentru tobe:1
probleme de sanatate din cauza tobelor:3
oameni falsi pe care ii credeam a fi parte din familie:3
...Well...si multe altele...Chiar ma deranjeaza faptul ca unii trebuie sa calce pe cadavre pentru a ajunge unde vor...Poate ca vor reusi...eu le urez mult succes...dar mai este si varianta in care nu vor reusi,pentru ca nimic nu poate iesi perfect!..well,in acest caz sper din tot sufletul sa nu incerce sa se intoarca pentru ca imi voi arunca tot veninul strans de ceva timp asupra lui/lor...si nu va fi prea placut..."O sa pun formatia pe butuci si fac alta!"..nu!nu veti pune formatia asta pe butuci pentru ca ea inca exista si o sa existe atata timp cat vom avea ceva de zis...
Ei bine!mai departe va fi bine...stiu asta!talent exista din plin!2 melodii sunt aproape gata...solist speram sa fie...Bani...exista sponsorizari...si pana la urma ne va fi mult mai bine noua fara a fi dirijati de un pusti!

Niciun comentariu: