miercuri, 13 aprilie 2011

Si azi...



(first play melodia dupa care citesti)



Azi m-am simtit lame si worthless...si a fost rau.Am dat-o in bara cam cu toate lucrurile,mai ales scoala.Am simtit ca mi s-a blocat creierul si reactionam ca un robot.M-am simtit ultimul om si nu a fost ok.Azi mi-am cerut scuze pentru faptul ca sunt eu si pentru ca sunt mai ciudata si mai diferita si dup'aia mi-am cerut scuze ca mi-am cerut scuze,ca sa ajung sa imi cer scuze ca mi-am cerut scuze pentru ca nu stiu sa-mi cer scuze corect...in romana.
Azi am fost EU si a fost rau sa fiu EU...Mi-a fost rusine cu mine...
Azi am fost mai putin criticata si poate tocmai de aceea am ajuns sa ma intreb ce e in neregula cu mine.Azi am fost cu moralul la pamant.Altii s-au sters de noroi pe mine,si-au scuturat praful cu mine pe post de carpa,si nu am incetat sa ma port extraordinar de urat cu cei la care tin...si m-am cam saturat sa tot fac asta.Dar si ei s-au purtat urat asa ca imi da tot dreptul.
Azi am fost EU dar nu am fost MINE.Azi...Azi a fost Azi...Maine sper sa fie mai ok...
Dar sper un singur lucru:Sa nu mai las niciodata pe nimeni sa ma faca sa ma simt in felul asta.Si nimeni nu imi va mai fi vreodata superior,real sau nu.decat daca ii voi da voie!
Well,have a HAPPY week...Tish/a

Niciun comentariu: