luni, 2 mai 2011

1 mai 2011

Si uite asa a venit si luna mai...si iaaaaaaaar am ratat vama veche...deja e ceva obisnuit...
Ieri,am avut onoarea(sau oroarea...dupa preferinta fiecaruia) sa cantam in campulung la o chestie cu raliu sau ceva in genu`...
Well...Am asteptat...si am asteptat...si nu am facut repetitie...si iar am asteptat...Concertul a fost deschis de REVOLUTION...ei bine,eu cred k a fost awsome!Ionut m-a uimit :-o,a progresat a fost ...a fost acolo,T. nu mai comentez ca dup'aia ma bate (good job ma maaaaaaaan!),Adi vroia sa fie sedated,Marius a fost privit de fete (ce-ti mai place viata!) si Catalina a fost shiny and strong (reclama la sampon).Mie una mi-au placut mult,Oda in piata mai mult sau mai putin romana mi-a adus aminte cat de lene imi era/este/va fi.
Next,chestia cu raliul,o tipa care canta...etc...
Dupa care au urmat Voodoo Puppets,care,recunosc,m-au cam facut sa plang la Aphelionul lor.Cred ca i-au impresionat pe toti cei prezenti.Nu are rost sa incerc sa descriu cat de bine au cantat.Doar atat V.P. ROCKS!...a,da!si toate fetele erau mai mult sau mai putin captivate de baieti:)).
Dupa care am urmat noi,eternul SIMBOLIC.Nu-mi permit sa comentez,vreau doar sa spun ca eu una m-am simtit bine,si am oferit o particica din mine.Si,mentionez ca NU ERAM NEAPARAT TRISTA...mai mult ma intrista vantul care simteam ca imi intepeneste fata.Well,Horia a fost Horia,si Dio a fost al vostru.
Urmatorii au fost Free Spirit,care mi-au placut.Deci,ii inviiiiidieeeeeez vocea lui Sile...intr-o zi o sa cant si eu asa.Din pacate nu am putut sta foarte mult pentru ca trebuia sa fiu livrata in pitesti.Dar am auzit un seven nation army pe care doar aditza il bate ca aditza si un lady in black...superb.Vreti vreti vreti sa zic ceva si de Mike?!...nu zic!ii spun totusi sa dea la teatru!
Urmatorii au fost Distors,pe care,recunosc,nu am reusit sa ii vad,dar am auzit ca au facut spectacol...
Cred ca gig-ul asta a meritat tot frigul,toti nervii,si toata trezirea mea de la ora 5 ca sa ajung acasa...Well,acestea fiind spus,ma intorc la gramatica mea si la Hamlet cu visul lui de vara si ii dau legatura lui Horia.See ya!

Niciun comentariu: