miercuri, 18 mai 2011

Fixativ,concerte si...


Well,a venit vara..ce fericire.Acum pot fierbe in suc propriu...In afara faptului ca afara e o temperatura insuportabila pentru mine,leguma decolorata si prea sensibila la caldura,viata e frumoasa!
Mi-am descoperit o noua pasiune...ok!un nou hobby,asta ca sa am o exprimare cat mai actuala...IUBESC FIXATIVUL...nimic nu e mai lipicios,mai nociv pentru par,mai scarbos si mai frumos mirositor ca FIXATIVUL.Poti folosi tone daca vrei sa nu te mai piepteni 3 zile dupa..Dar eu iubesc FIXATIVUL!...am facut chiar si un scor record:am terminat un flacon in...hmmm...sa zicem in jur de 30 minute?!...Anyway,mi-am descoperit dieta de vis:FIXATIV dimineata,la pranz,la al doilea pranz,la gustare,dupa-amiaza,seara inainte sa ies afara,seara dupa ce vin de afara ca sa scap de mirosul de tigari,seara inainte sa adorm...si seara...ca sa nu uit de FIXATIVUL din centrul orasului...preferatul meu,ca e in aer liber...

Concerte...well,concerte impropriu spus...Imitatie de concert La Cetate prin Stefanesti-city...maine...adica azi pe la ora 20...Formatii care canta?!H. si trupa,D. si trupa,T. si trupa...in total 1...numar de melodii...negociabil,depinde cat de ok va fi,distractie promisa 100%,nu te distrezi alaturi de noi,inseamna ca vei rade de noi ceea ce va creste nivelul endorfinei...de unde rezulta ca te vei distra...deci BE THERE in numar cat mai mare:D

Altceva?!Nu stiu...facultate cu probleme,inconstienta maxima,prietenie adevarata -89%,"prietena" inghitita mai putin ca oricand:1,sanatate mai mult sau mai putin de fier...adica de metal,bf inca exista (cei care ma cunoasteti personal si imi stiti caracterul puteti da acatiste),sadness:ce e aia?!,stress:a depasit de mult limitele admise...well,totul e calm,frumos si foaaaaaaarte obositor...momentan...
Ei bine,eu ma retrag acum,examenul bate la usa,asa ca ma duc sa mai folosesc si FIXATIVUL de la ora 4...Have a nice day!...Happiness Provider Tish/a

Niciun comentariu: