luni, 23 mai 2011

100/Postarea studentului chiulangiu...



Nananaaaaaaaa!si uite asa am ajuns si la postarea cu nr 100.Well,postarea asta nu are un subiect anume,deoarece este scrisa doar de dragul de a publica ceva...
Let's see...In momentul asta ar trebui sa imi fac tonele de teme acumulate din tot semestrul de facultate,dar prefer sa stau,sa pierd timpul,sa ascult muzica...sa ma joc pe calculator sau sa chat-uiesc...De ce sa imi bat capul cu atatea fise de lectura...nici macar nu stiu ce e aia o fisa de lectura...Btw,daca stie careva sa imi spuna si mie pana pe la 10 ca poate reusesc sa fac si eu 2/12...mda...vorba noastra:Je suis une incompetente...daca o exista cuvantul asta...Nici nu stiu ce e mai grav ca s-ar putea sa pic anul din cauza absentelor,ca las totul pe ultimul moment si atunci fac ce trebuie doar de fatada...sau copiez...sau faptul ca realizez chestia asta dar imi place sa o fac...:-s...anyway...
In rest,totul e shiny...stau si ma stresez din cauza jucariei (aka pedala de la toba mare) ca nu face ce ii "poruncesc".
Despre Simbolic?!...toate bine,toate frumoase...cu sau fara supernanny...Dio e bien...traieste si se distreaza...Horia e la fel de bine...cred...se enerveaza...ca de obiceeeeeei...si eu...eu nu fac nimic...eu ...la mine a venit vara si vacanta...
Si cum am ramas totaaaaal in pana de idei o sa scriu cat de frumos e afara,dar ca ma deranjeaza faptul ca s-a ofilit liliacul...si ca vreau un liliac drept animal de companie.ah da!si o sa laud party-ul lui adi (si aici bag un ras diabolic)
Cam atat ca nu mai am timp...TREBUIE sa ma duc sa imi fac tema...dar,in mod normal,o sa ma duc sa ma uit la un film.O saptamana placuta si muuuuulta fericire...asta daca nu aveti giga-probleme la scoala!...Happiness Provider Tish/a

Niciun comentariu: