duminică, 12 iunie 2011

Summer time


Si uite asa a venit varaaaaaaa...si vara a veniiiiit...ma rog,a venit vara,dar eu nu simt chestia asta...A venit si stresiunea...care pentru mine nu e prea stresanta,ca am examene in care nu am intrat,examene la care stiu dar nu o sa le iau din cauza absentelor,examene pentru care invat in adevaratul sens al cuvantului si examene la care nu stiu nimic.
Si vine si perioada cea mai insuportabila din an din cauza caldurii.Well,eu prefer sa stau momentan in casa,sa ma uit la Powerpuff girls,sa ma indop cu ciocolata,nicotina si H2O si sa cant...Karaoke pe Je suis malade...adoraaaabil:D.
Vara...cuvintele mele preferate de vara:verde,limonada in cub.a,campulung,repetitii,SIMBOLIC,tobe,D.,H.,man,T.,Revolution...nicotina,iarbaaaa verdeeeeee,soare dar nu excesiv,RIFF,"a trecut vara...vara a trecut",world of warcraft,poezii,vreau la cenaclu,cer foarte albastru,rosuuuuuu,baloaaaane maaaaaaari si foaaaaarte umflate care se sparg...urasc tantarii,Vama Veche,anul asta imi trebuie vamaaaa,marea mea,valuri albastre,apa rece,nisip,spf:))),muuulta apa,pescarusi...si de la pescarusi ajungem la cehov...powerpuff girls,cirese,capsuni,summer wine,karaoke,teatru...ploooooi de vara caldeeeee,nori pufosi si albi,flori,aer,libertate...fericire...Muzica,muzica,muuuuuzicaaaaa...Henry Lee,Lara Fabian,REM,Placebo,Nirvana...foooolk...muuuuulta muzica...Vulturul...
Well,acestea fiind spuse,Simbolic-ul e bine,viata e mov,parul e rosu...Have a gooooood week...Happiness Provider Tish/a

PS:Care joci Crusader da un semn!

2 comentarii:

Teo si atat spunea...

lol...ai uitat sa spui de cineva in imensa enumeratie:P

Tisha spunea...

IMENSA,HUH?!:-w...pe cine am uitaaaaaat?!ah daaaaa!pe mamaaa si pe frati-miu si ....pisicaaaaaaa:D