duminică, 3 iulie 2011

Vacanta








Deci...neavand nicio idee pe care sa o dezbat intr-o postare de succes,dar simtind nevoia de a scrie pe blog,voi incerca sa scriu cat de rau ma plictisesc zilele astea...
Let's see...Ma plictisesc!zilele imi sunt la fel...ma trezesc tarziu,aprind calculatorul,intru pe facebook (blestemat sa fie!),joc it girl pana imi vine rau,dupa care ies pe afara,stau o ora,intru in casa,ma uit la seriale/sailor moon/filme pana la 5 dimineata,dupa care dorm...si iar ma trezesc tarziu,etc...
Deja a devenit obositor si enervant sa stau,sa ma doara capul de la calculator,sa vorbesc la telefon ore in sir si sa stau...am citit toate revistele care mi-au cazut in mana,am fumat toate tigarile pe care le-am gasit,am consumat 1500 de minute pe vorbitul la telefon si mi-am ars cel putin cateva sute de neuroni din cauza asta...ca sa nu mai vorbesc de celulele canceroase pe care le-am dezvoltat...dar sunt atat de plictisita incat nici ideea de a incerca sa ma las de fumat nu ma mai atrage...A. vorbeste numai de frumusete...vrea sa fie frumoasa si isi petrece timpul aranjandu-se,L. vorbeste numai de munte si de cat de frumoasa a fost ultima lui excursie,R. si R. se cearta non-stop pe teme foarte stupide...si eu stau...ii ascult...teoretic...si ma gandesc cat de mult vreau sa dorm ca sa uit de plictiseala...
Poate ca daca as ajunge in Vama ar fi mult mai ok vacanta,poate ca daca as invata pentru restante ar mai disparea plictiseala,poate daca as fi mai colerica si m-as certa cu toti nu as mai avea timp de stat degeaba...dar...sunt o persoana comoda...asa ca momentan,prefer sa stau si sa frec menta...
Sper ca pana la sfarsitul vacantei sa am si eu o saptamana in care sa ma distrez si sa pot spune "macar nu imi pare rau de timpul irosit pentru ca am avut o saptamana shiny shiny shiny"...
Well,traiti-va voi viata din plin,eu ma voi ocupa sa ma plictisesc in locul vostru...Have fun!...Din Boring-s-ville,Happiness Provider Tish/a...

Niciun comentariu: