luni, 25 iulie 2011

Zilele Campulungului 2011

Well...in sfarsit casa,pc,blog,facebook si tot tacamul...nu vreau sa imi plang de mila sau cine stie ce dar am obosit destul de rau de la atatea repetitii,emotii,nervi,iesiri in oras,etc...Tocmai s-au terminat eternele zile ale dl-ului oras campulung...Let's see:
vineri nu stiu...am auzit niste muzica...habar nu am ce...betie,multe pachete de tigari,multe certuri...si sa nu uit de 6 ore de repetitii...
Sambata:Aici pot scrie pagini intregi...sambata incepe frumos la ora 10 in sala de repetitii,la 2 la primarie cica "probe de sunet"...Noi,fiind formatie locala proba de sunet din parti,mult soare,multa bere...
Pe la 3 extragem ordinea participarii...4/5..."ok,e bine!"
Dar sa scriu despre fiecare cate ceva:
Revolutio:Old friends,aproximativ new band...Ionut m-a socat...am fost ceva de genul "frate,la repetitii erai mai pe langa,ce ai facut acum de bati genial?!",Adi are voce si chitara si fara like a stone,marius a fost un fel de sex-simbol:)),tudor a fost impartit...facut posta!Mi-au placut...Such a lonely day and it's mine ba adi!
Voodoo Puppets:whateveeeeeeer!Octavin a fost octavian...Am auzit un aphelion,in rest eram pe la iepurasul,pentru pateuri:))
Free Spirit:Ce Sile are voceeeeeeeeeea!...sau invers...La multi ani Mike...in sfarsit am auzit Wicked game
Simbolic:aici ma simt bine...Urcam pe scena,eu mai mult obligata ca era ziua mea de odihna...Ca de obicei interminabilele noastre probleme tehnice...Incepem Camelot,Horia nu aude toba,contratimp,dup'aia e bine...Melodia 2:"e noua si e dedicata unei prietene...Joanne"...incep cu un 5/4,fac trecerea,intram intr-un contratimp de vreo 10 secunde,ne revenim,cantam,plictisitor de lunga...dupa care surpriza "Multumim formatiei Simbolic!" WTF?!...parca aveam voie 3 melodii...ca sa nu ne lungim la 5 cum au facut ceilalti...ma rog...
Progresiv:Julien &the band...genialitati...cu toate lacrimile alea de furie pe care le aveam am reusit sa ii ascult...deci,intr-o zi o sa bat ca dan:))...absolut geniali...mult succes in continuare si nu lasati "lupul cel mare si rau" sa va desparta!

Dupa care seara a fost lunga,dimineata nu mai venea,au curs rauri de bere,BOSQUITO...in sfarsit am ascultat Marcela live "Marcela doar tu stii ca mi-e dor de tine,dar n-ai vrea sa mai intarziiiiiiiiiii vreo douaaaaa zile"=))...,tandarica...vrem phoenix...si cam atat...Rusine c-lung pentru intarzierile de program!

Niciun comentariu: