sâmbătă, 6 august 2011

Despre Aiud,alergii si dragoste





Well...m-am hotarat sa ma trezesc pentru cateva clipe doar pentru a mai posta cate ceva aici...
Let's see:
1.S-a dus si Ziua Recoltei...cam de acum o saptamana...A fost interesant.Public marfa,alcool mult,tigari aduse cu taxiul,mahmureala dupa a existat si pastile pentru iepurasi roz.
Am cantat...H. si D. au fost in forma,eu am fost pe langa...forma.
Dupa care au cantat Backlash...am vrut la un moment dat sa fiu o bitch si sa ma duc la tobosar (care in prealabil rasese) sa ii spun "pisi,ai ratat 4 masuri!vezi ca te-am auzit!",dar am preferat alcoolul.
Dupa care am vazut IN SFARSIT GOTHIC...mai are rost sa mai descriu?!A fost marfa...dar eu tot vreau un bis.Oameni de treaba in Gothic!
Dupa care au cantat Ics...au cantat interesant...my heart will go onnnnnnnn!...
Dupa care...a fost...betie si nesomn si mahmureala si blackout si drumul de intoarcere...A fost genial!...sa nu uit de inghetata geniala din aiud...

2.Alergii.Cred ca am alergie la persoanele increzute si la prosti.Ok,nu vreau sa par nu stiu cum cand spun chestia asta dar am observat...Pur si simplu stranut si ma mananca pielea in preajma persoanelor care sufera de aceste "maladii"

3.Deci uraaaaaaaaasc urasc urasc urasc URAAAAAAAASC URASC URASC URASC URASC...si sa nu uit URASC! acest subiect si rasa masculina...TOATA!

Have a nice week...Happiness Provider Tish/a

Niciun comentariu: