luni, 15 august 2011

Vama Veche...si lipsa de bani...




Ok...si a trecut vara...vara a trecut...si vine facultatea...si restantele vin...Dar pana atunci vreau in vama!!!De 2 ani vreau in vama!si exact de 2 ani si o zi nu am mai fost in vama!...
Dar...ca de obicei exista un dar maaaaare!Dar nu "e" bani!
Si am stat...si m-am gandit de unde as putea sa tai niste bani ca sa pot merge in vama.

1.am vrut sa tai de la tigari...dar ghici ce?!nu am nici d'alea si nici bani pentru ele!nici macar de un chibrit...dar de un pachet de tigari?!...
2.am vrut sa tai de la iesitul in oras...oh no!nu am mai iesit sa ma distrez DE FOAAAAAAARTE MULT TIMP!
3...atunci sa tai de la dusul la repetitii...dar cica s-ar apropia niste gig-uri...niste pedagogic si niste old guitar fest 3 si niste posada...oh crap!nici de aici nu merge
4...ok ok!stiu!atunci vand ceva...dar chestia asta imi aduce aminte ca nu am absolut(!) nimic al meu!...
5.atunci as putea face niste bratari din alea friendship si sa le vand cu 5 lei...dar stai!nimeni nu cumpara asa ceva...si in plus...stau vreo 2 zile la una...


Ok...atunci fie renunt la vama si ma duc la examene uscata...fie...imi vand tobele...sau scaunul?!...sau ...cinelul?!mda...ar suna frumos "Vand crash Paiste de 16" colectia Moon/Sun Bronze,fabricat in germania...cer 200 lei pt vama"...sau mai bine...imi pastrez cinelul...si incerc sa imi vand betele folosite...oh wait!I'm nobody si probabil ca betele vor ramane muuuuuuult timp la mine...si nici macar alea nu sunt cumparate pe banii mei...Atunci...care mergeti in vama,aduceti-mi si mie un pumn de nisip,o scoica,un chistoc de tigara sau de goodies...si un pet gol...sau macar trimite-mi o poza...ca sa vad si eu cum mai arata vama ca incep sa o uit!

Niciun comentariu: