joi, 13 noiembrie 2008

de ce?

iar m-am trezit...ca de obicei plictisita de ziua ce va urma,stiind ca se vor intampla aceleasi lucruri ca si in ziua de ieri,in cea de alaltaieri...si iar m-am dus la scoala,cu aceeasi masina,pe acelasi drum,la aceeasi scoala...si am avut aceleasi ore lungi si plictisitoare....si in sfarsit am ajuns si acasa unde am facut aceleasi lucruri ca si ieri...adica am vegetat ca o leguma in fata unui monitor cu acelasi wallpaper...si am intrat pe aceleasi site-uri plictisitoare si am vorbit cu aceeasi oameni plictisitori...deja ador monotonia asta...nu-i asa?de ce sa ma distrez cu orice altceva cand pot avea tot ce-mi doresc(momentan) in fata monitorului,butonand tastatura...nu-i mai bine asa?....iar acum cand ma voi duce in camera mea....aceeasi dintotdeauna si voi incerca sa adorm in acelasi pat plin de aceleasi vise va ramane fantomatica si persistenta o singura intrebare frustranta:"DE CE?"...

Niciun comentariu: