miercuri, 19 noiembrie 2008

Popularitate?!nu multumesc!


Mi-am reamintit azi termenul de "popular"...mda...si am inceput sa ma intreb oare de ce toata lumea vrea sa fie "populara?"...chiar te ajuta cu ceva faptul ca esti mai cunoscut de cei din jur?!...si chiar te multumesti cu invidia si cu admiratia diferitilor oameni pe care ii intalnesti?!...
Eu una am intalnit oameni foarte multumiti de conditia lor si fara sa fie populari si pot sa spun ca ii prefer pe ei deoarece nu sunt atat de increzuti ca ceilalti si nu se sfiesc sa-si exprime parerile...
Si da!daca a nu fi "popular" inseamna a fi considerat "ciudat" si "outsider" atunci prefer sa fiu considerata pata necolorata din coloratul camp al popularitatii...Si daca voi fi intrebata vreodata daca vreau sa fiu populara,voi spune fara resentimente :"POPULARITATE?!NU MULTUMESC!"...

Niciun comentariu: