luni, 9 martie 2009

Cuvinte pentru o persoana lipsa...

El:Mai esti aici?Ma mai auzi?Imi mai vezi umbra ratacita printre fiintele umane?Da!E greu sa ma observi cand nici macar nu iti mai amintesti de mine...dar incearca sa faci un efort...poate ca iti vei reaminti de mine....iti vei reaminti de gustul cireselor amare,vei rataci printre ispite cu parfum de trandafiri...iti vei regasi visele in culorile curcubeului...

Ea:Esti inexistent,stiu asta\1...esti doar in mintea mea...dar ea refuza sa mi te arate...ai disparut deja...ai fost o marioneta pe care am dirijat-o cum am vrut,dar ti-am rupt sforile....te-am aruncat in focul sentimentelor muribunde...

EL:Ti-am oferit totul...am vrut sa-ti fie bine...mi-am dorit ca in viata ta sa aduc numai soare..dar acum vad ca vrei numai lacrimi si minciuni...vrei sa dispar...vrei sa ma ucizi cu miile de cuvinte crude pe care le rostesti.Ma lasi sa imi pierd fiinta pe asfaltul ud de lacrimile zeilor...lasi ingerii tacuti sa planga pentru durerea mea...

EA:Ma faci sa ma sufoc!Fiecare respiratie a ta ce inainte ma facea sa zambesc acum ma ucide...Erai un vis ce s-a transformat in cel mai aprig cosmar...eu te-am uitat deja...nu te mai simt aici...nu-mi pare rau de asta!...O tigara mi-a alungat durerea de a te ucide...

EL:Da!Am tinut la tine cu tot sufletul meu\1Am incercat sa nu devin dependent de tine...am incercat sa nu te mai iubesc...dar era un lucru inevitabil...zambetul tau m-a atras din prima clipa in care te-am vazut...

EA:Te-am adorat la inceput...ma faceai sa ma simt deasupra tuturor...dar acum nu mai existi ,...vreau sa disparii in ceata uitarii...

El:Stiu ca vrei sa dispar...voi pleca departe...departe de aici,departe de tine,departe de tot...Nu-ti voi mai intuneca stralucirea...ADIO!

EA:Pleaca!ADIO clovn de hartie pictata....ai un zambet sters...ADIO!

Niciun comentariu: