miercuri, 11 martie 2009

last breath is taken by you...


Ea:Vreau sa plec!De ce nu ma lasi sa scap?
De ce ma tii inlantuita de un gand ce-i slab?
El:Si ce vei face?Vei fii din nou acolo...
In camera uitata...nu vei vedea ca ploua...
Ea:Da!va ploua mereu...cu amintiri ce dor!
Imi vor ucide sufletul...ma vei vedea cum mor!
El:De ce sa mori?!Nu te voi parasi!
Nu-ti voi lasa culoarea sa piara-n lumea gri!...
Nu-ti voi lua suflarea c-un zambet aburit,
Cand n-ai sa ma mai vezi vei stii ca am murit...
Voi plange acum foc...si voi fi parasit...
Ea:Tu nu-ntelegi nimic!...tu ai murit deja!
Si de aceea plang si am inima grea...
El:Nu am murit!Tu m-ai salvat de ironia sortii!
Si am invins divinitatea...am sters pragul mortii!
Ea:Dar tu nu imi esti inger...esti doar un demon gri,
Nu imi alini durerea...stiu ca nu voi mai fi!
El:Cum poti sa spui ca-s rau?!...as face orice pentru tine
As uita de lume...as renunta la tot...as renunta la mine!
Ea:Dar nu vreau sa renunti la tine,vreau doar ca tu sa fii,
Acelasi om pe care l-am iubit...cu-ai tai ochi sidefii...
El:Dar am uitat ce-am fost...acum nu mai zambesc
Aripile-mi sunt grele...simt ca ma prabusesc!...
Ea:Dar nu esti tu cel care sufera!Nici nu vei fi vreodata,
Vei alerga de-a pururi in lumea asta moarta...

Niciun comentariu: