joi, 26 martie 2009

Dead ends?!...


Fumez din nou...si imi scurtez viata cu fiecare tigara fumata...imi rapesc intentionat cate opt minute din viata care mi-a mai ramas...si ma intreb chiar merita?!...chiar merita sa dau 7 lei pe un pachet de "fericire" care nu dureaza mai mult de 2-3 ore?!...chiar merita sa imi scurtez viata care mi-a mai ramas?!...chiar merita sa imi fumez dorintele,sentimentele,furiile,tristetea,esecurile?!...merita oare sa imi ucid neuronii obositi?!....poate ca merita!...sau poate ca nu...dar oricum imi voi da seama mai tarziu de asta...imi voi da seama cand va fi prea tarziu...cand plamanii mei vor fi plini de cancer...imi voi da seama cand viata mea va fi mult prea mult scurtata...imi voi da seama cand voi dori sa traiesc in continuare dar timpul nu va mai avea rabdare cu mine....da!imi voi da seama cu toate ca poate va fi mult prea tarziu...
Va fi o zi apocaliptica in care voi afla inevitabilul...si totul se va intuneca...si toti cei din jurul meu vor tremura pentru orice tigara consumata...doar eu voi accepta sfarsitul partidei de sah pe care am dus-o cu fumatul...si chiar daca stiu ca imi va da sah,imi voi aprinde o noua tigara si voi continua partida,...
Si poate ca moartea va veni...si multa lume o va vedea ca un sfarsit...dar eu nu...Dead Ends?i don't think so!...

Un comentariu:

Tisha spunea...

ps:unele idei sunt preluate din poezia "sah" a lui m. sorescu