miercuri, 7 aprilie 2010

Pentru ca..si...deoarece!

De cand ma stiu am fost obsedata de "pentru ca"...il foloseam in cele mai tampite situatii si in cele mai ne/fericite clipe...Cand am fost intrebata de ce am spart tabla am raspuns "pentru ca!"...cand am fost fericita ca am promovat liceul am tipat "pentru ca!"...cand am picat admiterea am plans "pentru ca!"...la revelion,la paste,la craciun,la zilele de nastere ale amicilor si la inmormantari am tot spus "pentru ca" in diverse moduri si in diferite tonalitati...Dar azi mi s-a parut ca "pentru ca" ma face sa arat rau in fata celorlalti...am realizat ca suna urat...ca vechea mea expresie favorita,cea care mi-a fost alaturi 19 ani (inca de cand eram in stadiul de fetus tot tipam "pentru ca!") m-a tradat si m-a facut sa ma simt penibil...Asa ca am renuntat la "pentru ca" si am inceput sa folosesc "deoarece"...DEOARECE nu merge in orice situatie...nu ma simt bine cand o pronunt si nu-mi place felul in care sunt aranjate literele...D-E-O-A-R-E-C-E...daca stai sa te gandesti bine "deoarece" poate insemna un deodorant pus la rece sau ceva care doare la rece...nu-mi place,suna rau si deseori raman fara aer pana reusesc sa pronunt toate literele...Poate ca am fost batuta de limba romana sau poate ca am o disfunctie electrica a creierului care imi provoaca stari depresive ori de cate ori aud/vad "deoarece",DAR!eu tot pe "pentru ca"(scuzati alaturarea enervata) il iubesc si o sa am grija sa il pomenesc 24/24,7/7 zile...

Niciun comentariu: