luni, 19 aprilie 2010

A renunta sau a nu renunta?!


Well...intrebarea e "a renunta sau a nu renunta la fumat?"...let's see...in lungile mele "calatorii" pe diferite forumuri/site-uri/blog-uri am gasit o idee interesanta..."Lasa-te de fumat citind o carte".Am descarcat cartea,i-am citit titlul "in sfarsit nefumator",am citit autorul,am citit prefata si capitolele 1,2 si 3...Am ajuns la un pasaj care spunea "frica de a renunta la micul tau prieten te face sa iti irosesti timpul incercand sa te lasi de fumat"...well,am staaaat...am analizaaaaat...am incercat sa imi inteleg instinctele...dar de frica nu am reusit sa dau...Am reusit in schimb sa gasesc ascunse undeva prin cele mai intunecate cotloane ale creierului tot felul de stari care mai de care mai ciudate...Nu ma las de fumat pentru ca stiu ca imi voi relua obiceiul,nu ma las de fumat pentru ca stiu ca oricum nu voi economisii banii,nu ma las de fumat pentru ca va fi ciudat si dureros sa stau in prezenta fumatorilor fara sa imi consum doza obisnuita de nicotina,care are rolul de a-mi face organismul sa functioneze...Nu ma las de fumat pentru ca oricum voi face cancer de la orice altceva si nu ma las de fumat pentru ca,probabil,e singurul lucru care mi-a ramas din liceu (pe langa 2 prietene si un coleg de banca)...
Oricum,voi incerca sa citesc cartea in totalitate,cu toate ca dupa ce o termini de citit te vei lasa de fumat involuntar...probabil inca nu imi doresc asta,dar...CE AM DE PIERDUT?!

Niciun comentariu: