sâmbătă, 10 aprilie 2010

Remember highschool..and friends...





ELE!!!...Ana...Andreea...prietene...chiar cele mai bune prietene.Le-am cunoscut la inceputul liceului...pe andreea in prima zi cand si-a luat inima in dinti si a bagat-o in seama pe cea care "statea in penultima banca si se uita urat la toti,era foarte alba si cu foarte mult negru la ochi si era imbracata foarte ciudat,cu un tricou cu imprimeu asemanator fetei ei"...ii multumesc pentru asta!pe ana am cunoscut-o in a doua sau a treia saptamana de scoala in sala de sport...mai mult nu zic pentru ca stiu ca o sa fiu "certata" de catre ea daca mai pomenesc mult de acea zi...ma multumesc sa ii spun ca o iubesc si ca imi cer scuze daca am suparat-o vreodata...Cu Ana si cu Andreea,ale mele, am format si gasca droghy....Nu,nu va ganditi ca gasca droghy era o gasca de narcomani sau ceva de genu`...Nu!Era alcatuita din trei fete...foarte diferite dar fooooaaaarte asemanatoare totusi..una vorbea non-stop despre baieti,alta era inebunita dupa agrafele si fluturasii de prins in par si vorbea foarte mult despre religie...alta...alta statea si le asculta si visa in continuu...si cand mai deschidea gura era doar pentru a le intreba pe celelalte doua daca va promova bacul,va lua admiterea la teatru sau daca a fost sau nu remarcata de colegul de la clasa paralela...Am fost alaturi 4 ani si sunt sigura ca vom reusi sa fim inca 40 de acum inainte.Numai andreea nu crede...spune ca ne maturizam pe zi ce trece si ca la un moment dat va exista o ruptura...si ii place sa asocieze acea ruptura cu plecarea uneia la facultate in alt oras....dar inca suntem toate si asta conteaza cel mai mult...Va iubesc Ana si Andreea si va multumesc din suflet ca mi-ati fost/imi sunteti/imi veti fi alaturi!
P.S.Imi pare rau ca sunt visatoare si ca de multe ori (de foarte muuuulte ori!!!) va dau impresia ca nu va ascult!dar va ascult de acolo de unde sunt purtata de imaginatie!

Niciun comentariu: