luni, 7 noiembrie 2011

Prostie


(muzica in timp ce citesti)



Muhahahaha!si uite asa s-a dus dracu` si ultimul meu strop de sentimentalism si melancolie...Oh nu!am injurat!Cum dracu` imi permit sa fiu fata si sa vorbesc in felul acesta...eticheta nu-mi permite...mda...asa ar zice feministele convinse din ziua de azi care injura pe la colturi in timp ce in fata celorlalti sunt niste SFINTTE...preasfintiile dvs de dobitoace!Oh jeez!am uitat!trebuie sa fiti ca scoase din cutie si sa va comportati si sa vorbiti la fel pentru a-i impresiona pe prosti...sunt curioasa cand o sa fiti bagate in cutiile de carton in care veti fi ingropate tot la fel o sa fie?!sau o sa o comiteti si voi o data in viata voastra in fata tuturor si o sa muriti cu "cum p**a mea sa mor acum?" pe buze?!
Guess what!Azi m-am trezit revoltata pe prostia omeneasca...pe prostia tipilor de a avea incredere in tipe care incearca sa ii bage sub papuc(50% din prietenii mei...baieti...patesc asta in momentul de fata fara a-si da seama cat de ale DRACU ppot fi fetele/femeile si cat de docile sunt in prima parte a procesului..."da pisi!cum vrei tu!"fuck off bitches!)...asa...revoltata pe prostia tipelor care isi vand trupul din prima...alte dobitoace fara viitor...va adresez patru cuvinte mari:DIE DIE DIE sluts!...revoltata pe prostia mea de a fi revoltata pe o lume plina de dobitoci!
Oh nu!Don't tell me!Cine sunt eu si ce am facut cu Ti....well,Ti s-a dus dracu!s-a dus dracu odata cu instaurarea lumii voastre perfecte in care prostia,sexualitatea,idiotenia si indoctrinarea voastra care ii indobitocesc pe toti...C'mon!sper sa pricepeti cate ceva...asta daca feromonii vostrii excesivi va mai permit...asta daca propra voastra prostie va mai permite...Jeez!Tisha nu mai e...Tisha e a real bitch!so fucking what?!I don't care...mi-a pasat prea mult de parerile idioate din jurul meu si mi-am dat seama ca am fost mult mai proasta ca ceilalti din cauza ca le-am lasat sa ma afecteze...Sunt multe de zis...dar mi-e mult prea lene sa le scriu...Nu!lenea nu am luat-o de la voi...lenea o am de la mine...Imi place lenea mea...Iustin imi spunea azi ca ii place faptul ca sunt sarcastica,faptul ca ii critic pe toti...faptul ca l-am facut idiot in fata...ma bucura faptul ca cineva intelege...sau se preface ca intelege!whatever!
T. imi spunea azi cat de evil a fost ca l-a pocnit pe unul...daca asta e rautate eu ma palmuiesc de una singura...replica mea a fost ceva de genul"|T:hahaha i'm evil!" "Ti.:hahaha,you're STUPID!"...bineinteles ca ea s-a suparat pe mine...aia e!Well...concluzia:Da'o DRACU de eticheta,ne f***m pe ea de buna crestere,ne p***m pe ele de maniere...Traiasca sarcasmul,traiasca rautatea(nu cea prosteasca!),traiasca HAOSUL!...Have a ...whatever week!Happiness Provider Tish/a

Niciun comentariu: