sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Despre organizatori,juriu,muzica,printese si Simbolic






Si Happiness Provider Tish/a e back...pentru a va ingrozi,ferici sau a va provoca alte sentimente de genul...well,in ultima perioada nu prea s-a intamplat nimic notabil asa ca voi fi in continuare un fel de "people punisher" si voi critica tot...si poate ca voi spune si vreo 2-3 chestii despre band...

1.Dom'le!Nu e bine ca suntem formatie locala.Am stat,ne-am gandit,ne-am crizat,am injurat,am ras si am plans in acelasi timp...Lumea din campulung(oras de munte...),mai exact,oamenii "inalti si de baza" ai orasului nu ne vor.Le-a intrat ideea in cap ca noi,fiind formatie locala...oarecum(eu nu ma consider locala),le vom accepta toate tampeniile si piedicile pe care vor/incearca sa ni le puna si ca poate-poate ne vom lasa pagubasi...Well,pe mine m-a distrat faza asta la inceput,dar de cand o doamna foarte "binevoitoare" si inzestrata cu un simt "imbatabil" de a simti oamenii ne-a cam facut "cam increzuti pt varsta noastra"...dar acum eu incep sa nu mai inteleg...pai esti numit artist (si pt alea 3 acorduri si 2 batai pe care le faci...tot artist esti!),cica ai avea drepturi (unde sunt alea eu nu stiu!),iti ceri drepturile dar esti numit prea increzut...pai si daca esti moale si te pot modela usor esti numit prost...deci cum o fi bine,eu nu mai inteleg...dar poate ca daca eram din alt oras eram tratati mai ok...spre exemplu in pitesti si in aiud am fost tratati magnific...dar nu in campulung...bineinteles,ca din moment ce suntem "formatie locala" nu suntem alesi de juriu pt a participa la anumite festivaluri (nu de alta,dar parerea mea despre 1 anume om din juriu cam lasa de dorit...o sa il numesc PERFECT...ironic,bineinteles!) si se simt obligati sa ne bage acolo pt a umple programul si pt a fi reprezentati...chiar imi doresc sa citeasca un organizator postarea asta ca sa stie ca nu numai Horia este increzut si se crede un mic geniu ,ci si eu...si da!asa suntem...pentru ca,eu cred,ca stim totusi ce facem...N-om avea noi scoala de muzica din bucuresti...dar avem acolo o scoala de muzica,oricum...si nu!nu vreau sa invat de la stimabilul tobosar din juriu pt ca mie,sincer,nu-mi place stilul dumnealui de a tine ritmul...Parerea mea!sunt libera sa aleg...despre subiectul asta ar mai fi mult de zis...dar pastrez si pt alte postari...pentru cand nu voi mai avea inspiratie.

2.Cu ce drept Grupul Vesel ne critica gasca?!Well,let's see!luam una bucata fata (cu multe prietene),o cuplam cu una bucata baiat din alt grup si iese...iese o reactie de cuplare in lant...GEN (da-ma-n judecata ca folosesc GEN!) urmatoarea prietena se cupleaza cu un alt prieten al celui dintai,inca una cu urmatorul pentru a-l face gelos pe altul,si sa nu uitam de urmatoarele si urmatorii...si o tine tot asa pana cand grupul baietilor se duce pe apa sambetei si prieteniile incep sa se raceasca...dar bineinteles ca daca le spui "amorezatilor" ceva de "scumpe" esti privit/a ca un idiot/o bitch care ba e gelos/geloasa,ba ai ceva cu fericirea lor,etc...cel mai deranjant e cand o prietena din grupul baietilor este numita (scuzati cuvantul!) CURVA de catre printese!si asta doar asa pentru a se amuza.Sau alteia i se strica imaginea cu o chestie inventata de printese,dar pusa pe seama unui baiat din grup...dar,ca sa se simta bine,fetele nu se pot abtine si simt nevoia sa critice si mai mult...pe cei din grupul baietilor...well,incercam sa le trecem cu vederea ca tinem prea mult la baieti ca altfel.Acum sa nu inteleaga nimeni a ma deranjeaza legaturile!e viata biaietilor,pot face ce vor.Dar nu mai suport sa ii vad cum isi invinuiesc mai degraba prietenii (adica prostii care raman cu ei in orice fel de situatii,si la bine si la foarte greu) in loc sa se gandeasca mai bine si sa verifice daca "printesele" au fost implicate.si eu am fost dusa de nas in prima instanta pana m-am gandit mai bine si am adunat niste dovezi si atunci mi-am dat seama...well,probabil multi se se vor supara,cel putin baietii implicati si printesele,ca restul grupului sunt sigura ca NU SE VA SUPARA!...(deci,suparati-va!dar incercati sa va ganditi de doua ori cand auziti cate ceva dubios,nu sa intrati ca fraierii sub papuc si sa deveniti ca cei de care radeati odinioara...sau mai bine pun versul ala "omorati-ma prieteni!dati-mi cupa cu amar!")...asa...next...

3.Aici e subiectul dragut numit SIMBOLIC sau "viata,sufletul si tot ce divin pe lumea asta"...let's see:
Simbolic----> schimb de experienta cu o formatie din Olanda,Moonradio,pe numele ei...faza e cam asa:
30 noiembrie vin olandezii,1 decembrie concert in Piata V. Milea din Pitesti (unde nu suntem tratati cu dosul,ca o trupa locala),2 decembrie concert in Club Hush (cred ca pe la ora 20) si va mai fi unul dar nu stiu locatie,data,ora,etc...Mentionez ca nu exista nicio taxa de intrare,deci nu aveti motive pentru a absenta.
Si acestea fiind spus vreau doar sa ii dau un sfat lui Horia (care sper ca va citi):
Dude!inteligenta nu e buna!fi si tu mai neinzestrat (sau macar joaca teatru) pentru a nu mai calca pe nervi oamenii mai experimentati si pentru a nu-i mai provoca...daca esti prost=iti e mai bine...si nu te mai certa cu ei...asta e datoria blogului meu!
Deci,have a nice week si feriti-va de grupurile vesele si de oamenii cu influenta si pe care ii provocati!See ya!Happiness Provider Tish/a
3.

Niciun comentariu: