sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Toamna





Deci urasc toamna!Urasc toamna pt ca frunzele cad si verdele meu este estompat de un galben urat si bolnavicios!Urasc toamna (asta) pentru ca imi primesc numai suturi...Primesc suturi de la anumite persoane...direct si indirect...Primesc suturi in muzica,primesc suturi in sanatate,in familie,in dragoste,in prieteni...in tot.Si sincer,mi s-a cam luat.Au inceput sa lase vanatai,si asta nu e ok.
Incerc sa trec peste multe lucruri/fapte dar nu prea se mai poate.Incerc sa fiu indeajuns de buna,dar pana si eu simt ca nu e prea bine ceea ce fac.Iar urmez drumuri primejdioase.Am 21 de ani si tot teenager sunt....si cica,nu ar fi ok!...
Well,let me think...incerc sa gasesc si ceva bun...hmmmmm!e mult de cautat..oh wait!nu exista mai nimic bun care sa mi se fi intamplat.Facultate pom,muzica aer,el=rien,rude=certuri groaznice,persoane "moarte"=multe...
Incerc sa fac un simplu calcul al realizarilor mele de pana acum:realizari-2(band si anul 2 la facultate),nerealizari=infinit!
Dar macar mi-am gasit o melodie asa pe sufletul meu care sa ma faca sa ma simt mai OK...si acum in incheiere,un happy birthday pe care mi-l adresez (pentru ca am uitat de mine de ziua mea) si deja obisnuita mea urare "have a nice week-end" "happiness" provider tish/a.

Niciun comentariu: