duminică, 4 decembrie 2011

1-3 decembrie-Moonradio,Simbolic,VP live@Pitesti



Deci...nici nu stiu de unde sa incep...3 zile superbe,de vis,obositoare,pline de cunostinte noi,de noi prieteni,de emotii,de stres,de ghinioane si de ras isteric...
1 decembrie:I-am cunoscut pe cei de la MOONRADIO,nu am avut timp sa vorbim mare lucru,am cantat in fata primariei 2 melodii,am inghetat,ne-am facut manga,am cantat "I feel pretty".am fost la camin,am ramas blocati,pompieri,salvare,smurd,descarcerari si politie...interesant per total.

2 decembrie:Scoala de arte,Moonradio,de data asta am avut timp sa vorbim ceva mai mult,ne-am imprietenit,repetitii,foame,cantat in Hush,cica ne-ar fi iesit shiny (eu nu stiu ca imi era somn),camin,Murderbalad (supeeeeeeeerba melodie).Am facut rost de un set de bete de la Otto,tobosarul Moonradio (cu autograf :">),am primit complimente toti,a fost superb,camin,pat rupt urmat de o injuratura,cautat magazin noaptea,cu horia,inghetat,ramas fara voce.

3 decembrie:mancare,ziua a trecut ingrozitor de repede,stat la taclale cu tobosarul Otto,si cu ceilalti dar in principal cu el,cantat La Cetate,asteptat,luat ramas bun...Intr-un fel un sentiment de eliberare,in acelasi timp o tristete acuta...sau cronica...ajuns acasa,dormit,luat autografe si pana de chitara.

Well,deja ma/ne obisnuisem sa cantam cu olandezii,aveam un sentiment de siguranta (deoarece ne incurajau,cel putin asa zic eu),dar sa speram ca vor reveni cat mai curand.

Multumesc:Larisei,mamei Larisei,mamei mele,Voodoo Puppets,MOONRADIO,dl prof Draganici (multumesc pt absolut tot),dl prof Romulus Turcu (ne scuzati pt stres-ul pe care l-am provocat),multumesc conducerii de la Scoala de arte,din Hush si de La Cetate,multumesc prietenilor...multumesc TUTUROR!si multumesc in special bandului,Horia si Dio (love you guys!)...Well,acum ma duc sa dorm ca am nevoie de recuperare rapida:D...Have a nice week,Happiness Provider Tish/a

Niciun comentariu: