sâmbătă, 24 decembrie 2011

Frustrari de Craciun...sau de ce nu e Craciunul Craciun?!



Stiu!probabil ca multi din cei putini gandesc acum ca nu sunt prea "intreaga la minte" din moment ce am frustrari in legatura cu "minunatul"Craciun...
Pai sa vedem:
1.Nu ca as ura din tot sufletul meu sarbatorile (cu toate ca am declarat ca dl. Craciun e una din preferatele mele),dar pur si simplu nu inteleg de ce trebuie incluse si acele chestii insuportabile numite colinde...la magazin am gasit colinde,in maxi-taxi colinde...in ambele maxi-taxi-uri...acasa colinde,in taxi*2 colinde,peste tot colinde...ma simt ca si cum as trai intr-o tara numita Colindia!
2.De ce il decapitati pe Mos Craciun si ii puneti capul pe post de trofeu,in gemurile voastre curatate special pentru a fi zarit cat mai clar?M-am saturat de capete de Mos Craciuni...Corp nu mai are?Deja am inceput sa am impresia ca Mos Craciun e un cap care calatoreste intr-o sanie cu reni cu nasul rosu,bea coca-cola si tuborg christmas blue si prizeaza iarba...well...chiar sunt curioasa sa aflu de ce a fost decapitat si cum face de inca mai exista...dar oricum!CRIMINALILOR!L-ATI OMORAT PE MOS CRACIUN!...specie de sadici!
3.mi s-a luat de impodobit brazi...ok,sunt frumosi,dar ati auzit de brazi artificiali?adica din aia care nu cresc in padure si care nu trebuie sa moara doar pentru a-l "satisface" pe om vreo cateva saptamani?!...asta in cazul in care este cumparat de la ucigasii aia de copaci....
4.Urasc urarile de Craciun...please,nu-mi mai dati tot felul de sms care mai de care mai odd...le urasc...daca va raspund o sa va urez probabil happy halloween sau alta chestie...sau o sa spun ceva de genul merry christmas si ATAT!...
well...nemultumiri ar mai fi,dar lenea e mult prea mare...sa aveti niste sarba(u)tori fericite...Happiness Provider Tish/a
nemultumiri mai sunt...dar lenea e prea mare...

Niciun comentariu: