miercuri, 21 decembrie 2011

happiness



Si azi e ziua mea in care am o dispozitie dulceaga.E ziua aia din an,pe care toti o asteptati pentru ca stiti ca azi ma puteti injura fara sa comentez,azi imi puteti cere ajutorul pentru ca il voi acorda,etc.Azi sunt ieftina...nu in sensul rau...Azi imi dai un jeleu sau o cafea si te ajut cu draga inima.Si ninge...ninsoarea intotdeauna mi-a influentat zilele "mellow",cum imi place mie sa le numesc.Azi vreau doar sa ies afara sa raman cu ochii atintiti spre cer ca sa pot vedea fulgii de zapada,sa imi iau un 3in1 si o tigara si doar sa stau...si sa-mi aduc aminte ca vine Craciunul.Iubesc Craciunul...Nu stiu de ce dar il iubesc.Imi place cum ninge in lumina stalpilor de pe strada.Imi place cum domnii copaci devin argintii "shiny shiny shiny!".Imi place mirosul de portocale,imi place sa o gasesc pe mama facand mancare cu o zi inainte de Craciun,imi place ca inca ii mai spun Mosului sa imi aduca diverse chestii si chiar le gasesc sub brad.Nu conteaza ca acum stiu cine e...conteaza ca inca mai e.Imi place ca pot merge la patinoar sa imi rup mainile si picioarele.Pur si simplu ador Craciunul!indeed...urasc colindele,de asta nu am ce zice...dar imi place sa fiu in spiritul Craciunului(fara colinde)...Dar revenind la ziua de azi...Azi nu vreau muzica,nu karaoke,nu certuri,gelozii,remuscari,rugaminti de impacare si alte porcarii de genul.Azi vreau doar sa respir si sa fiu excesiv de fericit.A.,de obicei,cand am astfel de zile imi spun "tisha tu ce-ai patit?te-ai drogat?"...Nu,andreea!Nu m-am drogat,am respirat si mi-am uitat bagajul de sentimente pe undeva si sunt mult mai libera si mai fericita fara el.Well,azi puteti sa apelati la mine dar totusi,incercati sa nu faceti abuz de asta...Have a magic day...Happiness Provider Tish/a
Ps:mesaj pt Larisa care stiu ca va citi:soro azi patinoar inainte sa cantam la Casa armatei?la ghinionul meu imi rup mainile si picioarele:))

Niciun comentariu: