joi, 24 iunie 2010

1 an...


Si uite asa a trecut un an de la moartea regelui pop...Il adoram pe Michael Jackson inca de cand aveam 1 an...De'abia invatasem sa merg si imi faceam suvita ca a "Macanetzului" si cantam,stalcind cuvintele,distrandu-mi apropiatii.Mai tarziu,cand aveam vreo 4-5 anisori am invatat primele versuri (corecte) de la MJ de la melodia Dirty Diana,pe care o favorizam inca de atunci.Cand aveam 6 ani si a venit pentru a doua oara in Romania stiu ca am plans 2 zile ca nu am fost la concert,cu toate ca,la varsta aia,nu prea stiam eu ce e ala un concert.
Si tot asa pana la 18 ani stiam cam toate versurile,toate melodiile,toate videoclipurile si aveam o colectie impresionanta de poze cu el.
...si acum a trecut un an...Era dimineata zilei de 25 iunie 2009,ma pregateam pentru proba scrisa la romana la bacalaureat,cand mama mi-a spus ca a vazut la stiri ca MJ a murit.Am inceput sa plang,dar m-am adunat cum am putut si m-am dus sa dau bacu`.In mijlocul probei am inceput sa plang,iar o supraveghetoare a venit la mine si m-a intrebat cu mila "Nu stii nimic?",eu raspunzandu-i printre lacrimi "Ba da,stiu sa le rezolv,dar a murit Michael Jackson"...Un an intreg mi-au dat lacrimile la vederea pozelor cu el,sau la ascultarea melodiilor lui...si acum o mai patesc...
Mi-a placut...Il "stiu" de cand eram de o schioapa,mi-a placut intotdeauna muzica lui si sufletul lui.
Din pacate,omul trebuie sa moara,deci trebuie sa ma impac cu ideea ca e mort trupeste...Dar muzica lui si amintirea lui nu vor muri NICIODATA...You are not alone I am here with you Though you're far away I am here to stay...RIP Michael Jackson!

Niciun comentariu: