sâmbătă, 12 iunie 2010

Freedom in our veins...





Ah!E cald!mult prea cald pentru gustul meu...Azi am recitit cateva postari din ianuarie in care ma rugam insistent pentru venirea verii...si a soarelui si promiteam ca nu voi mai cere zapada niciodata...Azi...Pot sa imi retrag promisiunea?!Vreau ZAPAAAAADAAAAA!vreau sa fie friiiiiig...sau daca nu frig macar vreau zilele racoroase de primavara,care anul asta nu prea au existat...sau macar zilele de septembrie/octombrie,cand nu e atat de cald,dar nici frig si e frumos...cu toate ca iarba nu e prea verde...
Sau...daca tot trebuie sa fie vara si atat de cald...macar pot primi o vacanta platita de vreo 3 luni in Vama Veche?...sa staaau cu sange in alcool,sa dorm pe plaja in timp ce soarele ma bate in cap (si e suportabil!!!)...si sa adorm in timp ce fac pluta?!...e draguuut...Si mi-am dat seama ca ABSOLUT NIMIC(!!!) nu e ca apa atunci cand e soare si canicula...poti sa te ascunzi in padure,dar degeaba daca nu ai apa in care sa te balacesti pana ti se increteste pielea si pana obosesti sa te mentii la suprafata...Accept si costumele de baie daca imi oferiti o vacanta la mare...
Sau...poti sa imi oferi o vacanta la munte...si acolo e apa...intr-adevar,nu e la fel de frumos ca in Vama,DAR si acolo e bine...e racoare,nenea ursu` vine in vizita prin cort,mai gasesti cate o fasie de zapada(adorabila inventie cand e in doze mici!)..si cam atat...ah da!PEISAJUL FERMECATOR!Mai exista si el...intr-adevar,nu e la fel de frumos ca apusul/rasaritul/luna la mare...dar e frumos...
DAR,pana imi primesc vacanta,accept si orasul...Dar invitati-ma pe'afara!:))...Pe o terasa draguta,cu limonada langa mine,sub umbrelele verzi...Sau putem sa ne plimbam!Padure avem,Slava Domnului!...si mai avem si acel Strand interesant...pe malul argesului cu apa minerala clocotita...e bine si asa...sau in Skate-Park...dar,aduceti voi skateul...eu ma pensionez si stau cocotata pe o rampa si privesc si ma amuz,cu sticla de Fanta langa mine...si eventual cu o carte draguta in mana...Si avem si bonus (Y. stie!)...baieti draguti cu dread-uri...Asa ca...Hai sa ne distram,ca avem si soare,si vacanta...si libertate!...Un week-end placut...Happiness Provider Tisha

Niciun comentariu: