duminică, 6 iunie 2010

Simple things



Si azi am obosit...mai rau ca de obicei.Dar totusi e bine.Ma simt fericita si trec cu vederea micile scapari din viata...pe care le consider motive pentru a trai.Am fost obosita dar totusi am reusit sa ma uit la cer si sa ii observ culoarea...si m-am simtit fericita.Am fost obosita si totusi m-am uitat la verdele ierbii si am simtit vantul...Am fost obosita si inca mai sunt...dar reusesc sa simt gustul sucului preferat...Si cu toate ca sunt obosita,o sa reusesc sa imi incep,scriu si termin lucrarea de licenta de 50 de pagini ce trebuie predata maine.Si cu toate ca sunt obosita o sa reusesc sa adorm si ma simt fericita din nou.Si o sa visez iarba mea verde si soarele si vantul si cerul si sucul...si...Maine,daca ma voi simti trista,voi avea grija sa obosesc pentru a fi din nou fericita...And i miss the simple things...

Niciun comentariu: