luni, 31 mai 2010

Ordinary...


Si iar nu am inspiratie dar mainile vor sa scrie...Si ca tot m-am saturat de tocit monologurile,poeziile si povestrile pentru la teatru m-am hotarat sa incerc sa imi tastez starea pe care o am in momentul acesta...Si uite confuzia amestecata cu durerea de cap...si cu D. care imi tot trimite niste poze...interesante pozele,dar cand le privesc simt ca mi se manifesta claustrofobia...si inca incearca sa ma convinga ca sunt minunate...cu toat ca eu nu le vad decat niste simple machete de arhitectura...Va rooog!Ordonati-i sa taca!
Si iar simt ca nu mai suport ploaia,m-am plictisit de zgomotul ei mult prea...cunoscut...Si nu mai suport aceleasi conversatii ca intotdeauna "ce faci?" "bine.Tu?" "bine si eu"....Nu mai suport sa incerc sa ii inteleg pe toti si sa uit de mine...Nu-mi mai place de A. pentru ceea ce a facut...si o credeam prietena....Ma enerveaza ca sunt dependenta de I. cu toate ca acum suntem doar amici.Si nu mai suport lumea din jurul meu pentru ca e mult prea rea....Dar inca imi place muzica...si Sade e perfecta pentru momentele de genul asta...In rest,ma simt Perfect...Have a nice week...Happiness Provider Tisha

Niciun comentariu: