sâmbătă, 8 mai 2010

Amintiri din copilarie


Mda...A venit primavara/vara de ceva timp,numai ca eu am ratat inceputul...ca de obcei...inca dormeam si imi traiam categoria de sentimente din sezonul toamna-iarna...Si din moment ce tocmai am vazut si eu ca a venit nenea SOARELE si prin ghetoul mirific in care stau m-am hotarat sa imi schimb si dispozitia dintr-una gri intr-una insorita...si neavand alta metoda ieftina si de durata am rugat-o pe mama sa ma inveseleasca...Si mama,femeie care inca mai tine minte cum chinuiam limba romana cand eram de o schioapa s-a apucat sa-mi povesteasca amintiri din copilarie...a mea...Si uite asa am aflat ca mergeam la magazin si ceream o bucata de "satan"...asta cica ar fi fost salamul...tot asa am aflat ca de fiecare data cand ma duceam la magazin sa cumpar "pepsi rece ca gheata" ajungeam acasa cu sticla sparta...probabil ca o izbeam de toate cele 37 de trepte care se cer a fi urcate ca sa pot ajunge in casa...Am mai aflat ca greierii erau "creierii din gradina lui Rica" (cu toate ca nu exista niciun Rica prin jur)...Tot asa am aflat ca ori de cate ori aveam ocazia sa ajung in magazinul de papusi incepeam sa plang pana mi se cumpara una cu a carei rochie imbracam pisica,pe care o plimbam prin casa obligand-o sa mearga in doua labute...bineinteles ca ii puneam si palarie si geanta...Am aflat ca mancam cel putin 5 pungi de jeleuri pe zi,ca ma urcam in toti zarzarii din fata blocului,imbracata in rochita, si ma luam la batatie cu toti baietii...si nu era zi in care sa nu vin in casa cu o noua zgarietura/vanataie...dup'aia am aflat ca in prima zi de scoala am fost pusi sa desenam cate o fata si o casa si un pom si am desenat o fata supradimensionata,care era cat doua case si jumatate,in timp ce copacul era cat jumatate din casa...si mi s-a mai spus ca induram foarte bine toate indicatoarele care imi binecuvantau palmele in fiecare zi de scoala...Din pacate,atat am reusit sa aflu...Promit ca revin...See ya!Happiness Provider tish/a...

Niciun comentariu: