miercuri, 12 mai 2010

NIMIC...


Hai sa vorbim despre...NIMIC...Acum stau,fac absolut NIMIC...si ascult obsesiv My sweet prince...SI sunt la fel de uimita de melodie ca in prima secunda in care am ascultat-o.Amicii ma roaga sa ies maine p'afara dar din cauza conjunctivitei care e atat de "draguta" incat nu vrea sa ma mai lase in pace nu pot sa ies...Si iar stau si fac NIMIC....si ascult..."my sweet prince you are the one"...mi-e dor de prieteni,de mine,mi-e dor de deivid pe care nu l-am mai vazut de mult timp...mi-e dor de theo care inca exista...mi-e dor de o tigara si mi-e dor de putin alcool..si mi-e dor de serile de la ninja...si mi-e dor...de plictiseala am inceput sa imi scriu si un roman care momentan se pare ca imi va reusi...dar cine stie?!"me and you baby still flush all the pain away...so before i end my day remember..."...
Am scos azi capul pe fereastra si am vazut mult verde,am vazut ca iarba e mare si e verde,am vazut ca cerul era frumos...am simtit aerul curat nu aerul de camera...am vazut ca s-a ofilit liliacul...si de'abia asteptam sa infloreasca si sa stau sa inhalez mirosul placut...dar anul acesta nu am avut parte de el...nu mai am chef...concerte ratate,zile la fel,monotonie,poezii,teatru lipsa,viata lipsa..."Me and the dragon can chase all the pain away"...bine!recunosc!melodia asta ma face sa fiu melancolica si cum o ascult de vreo 4 ore am ajuns la un stadiu inaintat de melancolie...dar vreau aer,imi vreau amicii,imi vreau tigara si imi vreu viata...si ma vreau pe MINE...

Niciun comentariu: