miercuri, 19 mai 2010

Happiness Provider


"I am words and i am money/Anything to please you honey...dar nuu!nu am nevoie de asa ceva pentru a fi fericita...Si azi sunt fericita...dar umila si trista in acelasi timp...Dar tot fericita....Sanatatea e mai buna,prietenii sunt mai ingaduitori,colegul de la clasa paralela din liceu e exact langa mine.Probabil ca in doua-trei saptamani se va evapora pentru ca ma plictisesc mult prea repede...dar momentan sunt fericita cu ce am pentru ca intotdeauna mi-am dorit un "tip" ce dreaduri si acum e langa mine....si ce daca ploua si e foarte mult gri in jur?!prefer sa privesc iarba si sa imi gasesc verdele.Deci nu!Nu merg cu fata in jos pentru ca ma supun,merg asa doar pentru a vedea ce e cu adevarat frumos.Asfaltul e frumos,imi spune multe povesti,asa ca imi permit sa il cinstesc si eu cu cate un filtru de tigara.Asa ca ma simt fericita si generoasa in acelasi timp.Am reusit sa indepartez toate vorbele urate,toate descurajarile si tot ceea ce ma tinea pe loc.Am reusit sa indepartez prietenele amicilor mei care ma priveau cu ura ca stau singura la party-uri de baieti...Ca eram o fata intre 15 baieti.Nu le pasa ca injuram cu ei si ca beam cu ei si ca ii cunosc de cand eram mici...Acum sunt EU!Azi nu imi e rusine sa fiu EU!...si I. o adora pe EU...ei eu o ador.
Fii TU!te vom adora cu totii daca iti vei indeparta masca...oricum iti face riduri!O jumatate de saptamana placuta...Happiness Provider TIsh/a...

Niciun comentariu: